Terug

Levering komt niet overeen met wat ik besteld heb volgens website

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Euroflorist

22/01/2024

Ik bestelde op 15 december een boeket bloemen om te laten afleveren in Humbeek op 22 december. Bloemen pas een dag later geleverd en het ergste van al was dat de bloemen helemaal niet overeen kwamen met de foto op de website. Ik heb duidelijke bewijzen gestuurd, maar ze bleven moeilijk doen en vragen om de bloemen van alle kanten te tonen. Terwijl zij dit op hun website ook niet doen. Ik ben al klacht bij politie gaan indienen en daar heb ik gedaan wat ze gezegd hadden door een vriendelijke mail met uitleg waarom ik de door hen gevraagde foto niet kon sturen. Daar werd niet naar geluisterd en ze bleven vragen voor een foto van de andere kant. Dit moest ook binnen 7 dagen na levering. Dit kon al sowieso niet door hun laattijdig antwoord. Nu weigeren ze gewoon om mijn geld terug te geven.

Berichten (5)

Euroflorist

Naar: A. C.

22/01/2024

----------------------------------------------Cher client,Le client a été informé que les fleurs avaient été livrées avec un jour de retard car le destinataire n'était pas chez lui.Lorsqu'il a envoyé la photo, il n'a montré qu'un côté des fleurs et pas toutes les fleurs on lui a demandé une photo complète et il a refusé de l'envoyer Le client nous appelle et ne cesse de nous insulter, tous les appels sont enregistrés, nous sommes désolés de ne pas pouvoir donner suite à la plainte.Met vriendelijke groetCordialement/ Kind regards,JacquelineCustomer Service Euroflorist![alttext](s:cdn.euroflorist.com/cmspr/EF_logo_landscape.png)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Euroflorist Belgium .Op 22 januari 2024 om 15:07:24 UTC schreef Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be: [W50DWJ-EDWN3] ( test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden ) ( test-aankoop.be/klagenrivacy ) [W50DWJ-EDWN3]

A. C.

Naar: Euroflorist

22/01/2024

Wees niet respectloos en reageer in het Nederlands!

A. C.

Naar: Euroflorist

22/01/2024

Ik moet het bericht vertalen om dan leugens te lezen. Wees eerlijk en geef mijn geld terug voor de geleverde pisbloemen. Als jullie doen wat jullie horen te doen, moet ik niet schelden. Want bedrog plegen vind ik nog vele malen erger hoor! En dit zal desnoods rechtbank worden.

A. C.

Naar: Euroflorist

23/01/2024

En misschien eens LUISTEREN naar wat de klant te zeggen heeft!

A. C.

Naar: Euroflorist

02/02/2024

Tets aankoop heeft jullie in gebreke gesteld. Wees gewoon eerlijk!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform