Terug

Levering komt niet - klantendienst niet bereikbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: EMMA Matelas

29/08/2023

Beste, ik bestelde (en betaalde) op 1 augustus een matras en twee hoofdkussens bij Emma. Enkele dagen later kreeg ik een bericht dat mijn bestelling was verstuurd en dat ik een berichtje van de leverancier kon verwachten.Ik heb dit bericht echter nooit gekregen. Ondertussen verandert mijn bestelstatus op de website van Emma tussen in verwerking en verzonden.Ik krijg geen respons via mail van de klantendienst, en via telefoon loopt de wachttijd telkens op tot meer dan een kwartier en ben ik er nog niet in geslaagd iemand aan de lijn te krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform