Beste,We zijn bijna 9 maanden bezig…om een kabeltje (waarvoor ik reed €75 voor betaalde als voorschot)te bekomen om mijn zetel eindelijk in de normale positie te krijgen…ik denk nu wel dat ik een heeeeeel rustige klant ben geweest tot nu toe…waarom kan ik niet geholpen worden?waarom al de smoesjes die ik heb gekregen?Wordt het nu eens geen tijd dat ik geholpen wordt?ik kan me niet voorstellen dat er geen hulp kan geboden worden door iemand van uw technische dienstenhet schip die mijn kabeltje zou moeten geleverd hebben is dat soms gezonken in het Suez Kanaal?Ik zou graag hebben dat er niet meer aan de baard wordt getrokken…een salon van die prijs en ik kan niet geholpen worden?ik hoop dat dit een heel dikke grap is…uw vorig antwoord: Ik heb dit ook al doorgegeven aan mijn baas dat zij eens wil horen bij de fabrikant waar dat deze service blijft.Ik had graag de hoogste persoon in rang gesproken bij O&O Trendy WonenKan u mij die bezorgen aub?Nog altijd met vriendelijke geduldige groeten,Driesen Rudi – De Laet VivianeGroene Swaenlaan 292940 StabroekBelgieTEL : +32 (3) 568 68 52GSM: +32 (0)496 413 755Email: Mackenzie@telenet.be