Geachte,
We hebben deze klacht in goede orde ontvangen.
De nodige stappen werden ondernomen om een spoedige afwerking te doen van de keuken.
Het blad wordt morgen opnieuw geplaatst, en de afspraak ligt vast aangezien we nog dienen te wachten op onderdelen die in productie zitten.
Hoewel wij begrijpen dat het proces niet altijd vlekkeloos verloopt, willen wij benadrukken dat het leveren en plaatsen van een keuken een complex traject is waarbij verschillende partijen en stappen betrokken zijn.
Ondanks onze inspanningen om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen, kunnen er helaas onvoorziene omstandigheden optreden.
Metvriendelijkegroeten,
SofieWILLEMS
Commercieelmanagementassistent
,
DSMKeukens
esofie.willems@dsmkeukens.be
wwww.dsmkeukens.be
a
VaartLinks7
,
9850
,
Nevele
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: vrijdag 13 juni 2025 17:48
Aan: INFO DSM CUISINES info@dsmcuisines.be
Onderwerp: LEVERING INSTALLATIE PROBLEEM
U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Onek waarom dit belangrijk is
OPGELET:Deze e-mail is afkomstig van buiten de organisatie. Klik niet op links en open geen bijlagen tenzij u de afzender herkent en weet dat de inhoud veilig is.
ATTENTION:Cet e-mail provient de l'extérieur de l'organisation. Ne cliquez pas sur les liens et n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne reconnaissez pas l'expéditeur et ne savez pas si le contenu est sûr.