Terug

LEVERING & INSTALLATIE PROBLEEM

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: DSM Keukens

13/06/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 26/05 begon u aan de installatie van de KEUKEN die wij bestelden. Al gauw die dag bleek dat er heel veel niet in orde was, zowel qua levering als qua plaatsing. * De kast onder het kookvuur paste niet. * Specifieke afwerkingslatten ontbraken volledig. * Een schuifdeur werd doorboord en beschadigd tijdens de installatie. * Een spatwand ontbrak. Op 3/06 werd het ceramiek WERKBLAD geleverd en geïnstalleerd. Dit bleek het verkeerde product / blad te zijn. Wij hebben onmiddellijk DSM proberen te bereiken, maar geen gehoor die dag. Met als gevolg dat alles in een losse staat werd achtergelaten. Geen wasbak aansluiting, etc.. Na aandringen werd een meeting belegd met DSM DROGENBOS op 6/06. DSM zou dinsdag erop met een actieplan komen zodat alles nog op tijd voor onze verhuis op 21/06 in orde zou komen. Helaas blijkt nu dat dit niet het geval is. De ontbrekende keuken elementen kunnen pas in half august worden geleverd en geïnstalleerd. Het Nieuwe werkblad wordt helaas ook pas na de verhuis geïnstalleerd. Er werd ook na een gat in onze nieuwe MORETX keukenvloer ontdekt. Waarschijnlijk door een harde slag, maar vooral heel spijtig en onaangenaam dat dit niet gemeld is. Dit heeft geleid tot heel wat ongemakken en stress want momenteel is een deel van de keuken onbruikbaar, en wij kunnen onze verhuis van 21/06 niet uitstellen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen begin volgende week een reactie Met vriendelijke groeten, dossier nr : DSM08BIS24D2576 LOFT VLAAMSE STEENWEG

Berichten (1)

DSM Keukens

Naar: F. D.

01/07/2025

Geachte, We hebben deze klacht in goede orde ontvangen. De nodige stappen werden ondernomen om een spoedige afwerking te doen van de keuken. Het blad wordt morgen opnieuw geplaatst, en de afspraak ligt vast aangezien we nog dienen te wachten op onderdelen die in productie zitten. Hoewel wij begrijpen dat het proces niet altijd vlekkeloos verloopt, willen wij benadrukken dat het leveren en plaatsen van een keuken een complex traject is waarbij verschillende partijen en stappen betrokken zijn. Ondanks onze inspanningen om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen, kunnen er helaas onvoorziene omstandigheden optreden. ​Metvriendelijkegroeten, ​ SofieWILLEMS Commercieelmanagementassistent , DSMKeukens esofie.willems@dsmkeukens.be wwww.dsmkeukens.be a VaartLinks7 , 9850 , Nevele Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 13 juni 2025 17:48 Aan: INFO DSM CUISINES info@dsmcuisines.be Onderwerp: LEVERING INSTALLATIE PROBLEEM U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Onek waarom dit belangrijk is OPGELET:Deze e-mail is afkomstig van buiten de organisatie. Klik niet op links en open geen bijlagen tenzij u de afzender herkent en weet dat de inhoud veilig is. ATTENTION:Cet e-mail provient de l'extérieur de l'organisation. Ne cliquez pas sur les liens et n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne reconnaissez pas l'expéditeur et ne savez pas si le contenu est sûr. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform