Geachte klant,Eerst en vooral willen wij ons verontschuldigen voor de moeilijkheden metde levering. Wij danken u voor de moeite die u heeft willen nemen om uwreactie te melden.Onze chauffeur liet ons weten dat de basisinstallatie in de keuken nietcomform was 16 januari, dit is de reden dat het nieuwe fornuis niet werdaangesloten. De basisinstallatie dient steeds conmform te zijn op momentvan de levering. Het toestel was aangesloten op een suikertje in eenniet-afgesloten doos. Onze installateurs mogen weigeren een toestel teinstalleren indien de basisinstallatie niet voldoet en dit wegens bepaaldevoorwaarden voor de verzekering.Op 5 februari is onze chauffeur opnieuw langsgeweest om het oude toestel opte halen. In uw eerste mail schrijft u dat u de installatie reeds zelfheeft uitgevoerd dus werd er aan onze chauffeur gevraagd om enkel deinstallatie na te kijken indien nodig en niet om te installeren.Indien u dit had gewenst had u voor een tweede passage van onze chauffeurskunnen opteren nadat de basisinstallatie inorde werd gebracht.Rekening houdend met deze gegevens, spijt het ons te moeten melden dat wijbij ons standpunt blijven en wij niet kunnen ingaan op uw vraag tot eencommerciele tegemoetkoming.Wij vertrouwen erop dat u ons dit incident niet kwalijk neemt en dat wij unog steeds tot onze trouwe klanten mogen rekenen.Gelieve ons te verontschuldigen voor de opgelopen ongemakken en ongenoegen,geheel buiten onze wil om.U een goede ontvangst toewensend en steeds tot uw dienst, verblijven wij,Geachte klant, met oprechte hoogachting.Morgane Buggenhout(Embedded image moved to file: pic18334.jpg)