Beste Herbert,
Bedankt voor het contacteren van onze service via Testaankoop.
Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent met de service van DPD.
De levering van vrijdag was voorzien tussen 08:14:00 en 09:14:00 en de chauffeur kwam langs om 08.41u.
Het pakket werd dan omgeleid voor levering in een afhaalpunt, De keuze van de pakketwinkel hangt af van factoren zoals opslagcapaciteit en efficiënte routeplanning. De beslissing wordt daarom niet aan de bezorger overgelaten.
Ik zie inderdaad dat u een aanvraag heeft gestuurd via het contactformulier, maar u kreeg daarop geen reactie, terwijl het toch werd opgenomen door een agent van de klantendienst, onze excuses hiervoor.
Ik heb dit gemeld zodat dit word opgenomen met deze agent.
Wel kon uw vriendin, normaal via de ontvangen mail:
Email address:jana.debrucker@hotmail.com
Channel:Email
Scan trigger:DLO
Interactive Notification:Yes
Date and time:2025-08-22 06:59:00
Predict Time Window:2025-08-22 08:14:00 - 09:14:00
vragen het pakket bij de buur aan te bieden of op een veilige plaats te zetten.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Ik wens u een fijne namiddag.
Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,
Nathalie
DPD Team
Customer Care
DPD (Belux) NV