Terug

Levering in afhaalpunt dat niet met GLS werkt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

07/06/2023

Beste,Ik bestelde via de site van Swarovski en zij stturden pakket op met GLS. Gls gaf zelf afhaaladres aan, namelijk Comarkt Kerstraat 136 1851 Grimbergen. Comarkt werkt niet samen met GLS en het pakje is verdwenen Dit is de 2 de maal dat mij dit overkomt met een levering van GLS. Dezelfde naam wordt gebruikt van de persoon die het aangenomen zou hebben: Kristof in de Comarkt werkt geen Kristof aan de balie van de pakjes! Ik nam reeds contact op met Swarovski en zij gaan de zaak onderzoeken... de info over de man die het pakje in ontvangst nam bekwam ik via hen. Waar is mijn pakje? GLS stuurt je aan om zelf contact op te nemen met de leverancier waar je bestelde. Wat een klucht!

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. V.

08/06/2023

BesteDe COMARKT is inderdaad geen relaispunt dat samenwerkt met GLS, maar aan de andere kant heeft SWAROVSKI het adres van de COMARKT bepaald als zijnde het effectieve afleveradres, en daarom werd het pakket daar afgeleverd. Het is dus geen afleverfout van onze chauffeur.Ik start een '‹'‹onderzoek op het bezorgdepot om de chauffeur te ondervragen en vast te stellen wie uw pakket heeft ontvangen en getekend.Na feedback nemen we contact asap met U opMvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. V.

13/06/2023

BesteChauffeur is terug langs geweest bij de COMARKT en blijkbaar heeft hij de persoon die de collo in ontvangst genomen had teruggevondenIn bijlage zijn bevestigingHeeft U ondertussen uw collo bij de COMARKT kunnen recupereren?MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform