Terug

LEVERING IJSKAST-DIEPVRIES

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Cool blue

02/08/2023

Beste,2 weken geleden bestelde we een ijskast-diepvries van Bosh voor een bedrag van €1199 bij Coolblue. Deze zou op 24 juli in de namiddag geleverd worden aan ons nieuwe woonst, waar wij in de voormiddag naartoe verhuisde. Toen ze er aankwamen om de ijskast-diepvries te leveren, wilde ze deze niet tot bij ons in de keuken brengen en installeren vanwege 3 treden aan de voordeur, en 2 treden in de inkomhal. Het toestel zou te zwaar wegen om deze de 5 tredes in totaal op te tillen. Gelukkig stonden er nog verhuizers van ons die op dat moment pech hadden met hun vrachtwagen. Ze wilde helpen, maar mochten niet van werkmensen van coolblue vanwege verzekeringskwestie. Bij gebrek aan medewerking van coolblue, is er dan besloten dat ze het toestel terug meenemen, en we het geld zouden terug krijgen. Binnen de 24u zou de klantendienst met ons contact opnemen. Zelf ben ik dan naar de website van coolblue gegaan om te zien wat ze op de website zeggen over leveringen van groot elektro. Daarop staat letterlijk Standaard leveren wij producten tot aan de drempel die toegang geeft tot je woning. is dat niet op de begane grond? dan leveren we met de trap tot en met de vierde verdieping. met de lift komen we tot elke verdieping.Dit argument wou ik gebruiken wanneer de klantendienst met ons contact zou opnemen. Dit is jammer genoeg niet gebeurd, waarbij we zelf contact hebben opgenomen om toch zeker te zijn dat we op zen minst ons geld terug zouden krijgen. Dit is dan ook gebeurd zonder verder contact van de klantendienst.Het is niet de eerste keer dat ik misnoecht ben over de service die coolblue geeft (of beter gezegt, niet geeft), en ben daarom niet meer te spreken over deze firma. Wij hebben nu rechtstreeks via de fabrikant dezelfde ijskast-diepvries besteld, die deze vrijdag zou worden geleverd. De fabrikant heeft met ons telefonisch contact opgenomen. Met de geschiedenis van deze zaak heb ik hen vermeld over de trappen, en zun melden dat dit zeker met 2 man te doen is. Ze begrijpen zelf ook niet wat coolblue bezielde om z'n slechte service te geven.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: K. P.

04/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform