Beste Paul, beste collega's van Test-Aankoop,
wij hebben je mail goed ontvangen.
Ik snap dat het zeer teleurstellend is dat Krëfel niet direct actie onderneemt als een pakket bij Bpost 'blijft hangen'.
Het klopt ook dat in rustige periodes we na een vertraging van 5 werkdagen actie mogen ondernemen.
Helaas tijdens drukke periodes (soldenperiodes, black friday, eindejaarsperiodes,...) vraagt Bpost om hun 10 dagen de tijd te geven om een pakket uit te leveren. Wat inderdaad niet leuk is voor de klant.
We kunnen zodra een pakket bij Bpost is helaas enkel een onderzoek opstarten na deze 10 dagen.
Na nazicht van je dossier zien we dat je pakket vandaag werd opgehaald in de Parcel Locker:s:track.bpost.cloud/bwebsearch?lang=enitemCode=323299758559979638449247postalCode=2350
We hopen dat je jouw vertrouwen in Krëfel niet verloren bent en we onze band kunnen behouden!
Fijn weekend!
Met vriendelijke groeten,
Valerie
Customer Happiness Teammember
krefel.be
Krëfel nv
Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen
--------------------