Terug

Levering gsm blijft uit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Telenet

03/08/2024

Op 29/12/2023 ben ik overgestapt van mijn mobiel abonnement van Proximus naar Telenet omdat we dan een goeie gsm konden krijgen voor slechts 100€ extra. Op 2/01/2024 kreeg ik echter een mail dat de bestelde gsm wegens einde voorraad later zou toekomen. Ondertussen zijn we 03/08/2024 en na vele contacten met de klantendienst van Telenet omtrent dit voorval heb ik nog steeds die gsm niet ontvangen. Elke keer opnieuw doen ze alsof ze niet op de hoogte zijn van het probleem, dan vinden ze het toch terug in mijn dossier en geven ze mee dat de gsm er binnenkort wel zal zijn.

Berichten (1)

Telenet

Naar: J. L.

05/08/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-28491594 Beste mijnheer Lierman,Wij namen uw dossier in behandeling en komen snel bij u terug.Vriendelijke groeten,AlexandraTelenet customer relations© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

Bemiddeling door Testaankoop 09 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform