Terug

Levering geen gegevens

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

C. P.

Naar: GAMMA (Webshop)

11/04/2025

Korte beschrijving van uw probleem Wij hebben een bestelling geplaatst op 21 maart 2025 voor een achterdeur van om en bij de 500 euro. De levering zou plaats vinden op 11/04/2025. Ik heb geen enkel vorm van track en trace , ik heb contact opgenomen met gamma webshop daar kunnen ze de leverancier niet bereiken en verder hebben ze mijn geen verdere uitleg gegeven of oplossing. Dan heb ik contact opgenomen met extra home van post nl daar zeggen ze ik heb zelf geen gegevens dus zij kunnen mij ook niet verder helpen. Wat moeten we doen? Wij verwachten deze levering maar deze zal hoogstwaarschijnlijk te laat komen…

Berichten (8)

GAMMA (Webshop)

Naar: C. P.

11/04/2025

Nous vous remercions de votre courriel. Nous ferons de notre mieux pour vous répondre dans les plus brefs délais. Afin de vous offrir le meilleur service possible, nous avons créé pour vous un numéro de ticket personnel :3062163. Merci de communiquer ce numéro de ticket lorsque vous recontactez notre service clientèle. Avez-vous déjà consulté la foire aux questions surnotre site? Il est très probable que vous y trouverez la réponse. Vous avez une question sur un travail à exécuter ou sur un de nos produits? N’hésitez pas à passer dans un magasin GAMMA. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous aider. Grâceà cette carte, vous trouverez rapidement le magasin le plus proche avec les heures d’ouverture, le numéro de téléphone et l’itinéraire. Cordialement, Votre équipe GAMMA Ce message est envoyé automatiquement. Merci de ne pas y répondre.

C. P.

Naar: GAMMA (Webshop)

11/04/2025

GRAAG EEN OPLOSSING ! Heb ondertussen al 3 ticketnummers.... er wordt gewoon niets gedaan!! Dit is niet de eerste keer als ik de andere reviews lees, het is de laatste keer dat ik hier op bestel!

GAMMA (Webshop)

Naar: C. P.

11/04/2025

Nous vous remercions de votre courriel. Nous ferons de notre mieux pour vous répondre dans les plus brefs délais. Afin de vous offrir le meilleur service possible, nous avons créé pour vous un numéro de ticket personnel :3062307. Merci de communiquer ce numéro de ticket lorsque vous recontactez notre service clientèle. Avez-vous déjà consulté la foire aux questions surnotre site? Il est très probable que vous y trouverez la réponse. Vous avez une question sur un travail à exécuter ou sur un de nos produits? N’hésitez pas à passer dans un magasin GAMMA. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous aider. Grâceà cette carte, vous trouverez rapidement le magasin le plus proche avec les heures d’ouverture, le numéro de téléphone et l’itinéraire. Cordialement, Votre équipe GAMMA Ce message est envoyé automatiquement. Merci de ne pas y répondre.

C. P.

Naar: GAMMA (Webshop)

11/04/2025

Beste, oppeens zijn de gegevens beschikbaar , Wij hebben allebei een dag verlof genomen voor de levering vandaag komen vandaag niet !! wie gaat die dag verlof betalen??????? Ik zou graag een vergoeding terug zien voor de fouten die jullie maakte! Jullie beslissen dat de levering een dag later plaatsvindt ... hoe kan het zelfs dat je na een paar weken zelfs nog later leveren dan verwacht dan is er zeker iets mis in de planning bij jullie !!! graag een deftig antwoord terug of ik ga hier verder mee !!

GAMMA (Webshop)

Naar: C. P.

11/04/2025

Nous vous remercions de votre courriel. Nous ferons de notre mieux pour vous répondre dans les plus brefs délais. Afin de vous offrir le meilleur service possible, nous avons créé pour vous un numéro de ticket personnel :3062412. Merci de communiquer ce numéro de ticket lorsque vous recontactez notre service clientèle. Avez-vous déjà consulté la foire aux questions surnotre site? Il est très probable que vous y trouverez la réponse. Vous avez une question sur un travail à exécuter ou sur un de nos produits? N’hésitez pas à passer dans un magasin GAMMA. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous aider. Grâceà cette carte, vous trouverez rapidement le magasin le plus proche avec les heures d’ouverture, le numéro de téléphone et l’itinéraire. Cordialement, Votre équipe GAMMA Ce message est envoyé automatiquement. Merci de ne pas y répondre.

GAMMA (Webshop)

Naar: C. P.

14/04/2025

Chère cliente, Cher client, Vous nous avez envoyé un courriel il y a quelques jours. Vous n'avez pas encore reçu de réponse. Nous comprenons que c'est ennuyeux et nous apprécions votre patience. Nous tenons à vous assurer que nous n'avons pas oublié votre courriel et que nous y répondrons dès que possible.Entre-temps, nous aimerions attirer votre attention sur la possibilité de consulter les questions fréquemment posées FAQ sur notre site. Il est très probable que vous y trouverez la réponse. Nous nous excusons pour ce désagrément. Sachez que nous apprécions votre patience. Cordialement, Votre équipe GAMMA

GAMMA (Webshop)

Naar: C. P.

14/04/2025

Chère cliente, Cher client, Vous nous avez envoyé un courriel il y a quelques jours. Vous n'avez pas encore reçu de réponse. Nous comprenons que c'est ennuyeux et nous apprécions votre patience. Nous tenons à vous assurer que nous n'avons pas oublié votre courriel et que nous y répondrons dès que possible.Entre-temps, nous aimerions attirer votre attention sur la possibilité de consulter les questions fréquemment posées FAQ sur notre site. Il est très probable que vous y trouverez la réponse. Nous nous excusons pour ce désagrément. Sachez que nous apprécions votre patience. Cordialement, Votre équipe GAMMA

GAMMA (Webshop)

Naar: C. P.

14/04/2025

Chère cliente, Cher client, Vous nous avez envoyé un courriel il y a quelques jours. Vous n'avez pas encore reçu de réponse. Nous comprenons que c'est ennuyeux et nous apprécions votre patience. Nous tenons à vous assurer que nous n'avons pas oublié votre courriel et que nous y répondrons dès que possible.Entre-temps, nous aimerions attirer votre attention sur la possibilité de consulter les questions fréquemment posées FAQ sur notre site. Il est très probable que vous y trouverez la réponse. Nous nous excusons pour ce désagrément. Sachez que nous apprécions votre patience. Cordialement, Votre équipe GAMMA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform