Terug

Levering foutief gordijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: HEYTENS

13/04/2019

Op 24 november bestelden mijn vriend en ik 10 duo-rolgordijnen op maat. We plaatsten dus een grote bestelling en dit was niet zo goedkoop, maar aangezien het echt ons ding was, hadden we dit ervoor over.Wij hadden de maten reeds doorgegeven, maar aangezien hun service opmeten bevat, kwam een medewerker enkele weken later de ramen nogmaals opmeten. Zoals beloofd werden de gewenste gordijnen 22 december geleverd.Aangezien mijn vriend een Handige Harry is, besloot hij om de gordijnen zelf te plaatsen. Alles verliep vrij vlot, tot hij het gordijn op de badkamer plaatste. Toen we het gordijn volledig afrolden, was het veel te kort. We belden onmiddellijk terug naar Heytens in Ninove, maar vooraleer ze een nieuw gordijn zouden bestellen, kwamen ze liever eerst nog eens ter plaatse kijken. Na een paar telefoontjes, kwam een medewerker (EINDELIJK) enkele weken later langs om het gordijn te bekijken.In eerste instantie stak ze de schuld op mijn vriend en zei ze dat hij het te hoog geplaatst had, wat helemaal niet zo was. De plaatsing was juist boven de kader van het raam. (Zoals het hoorde) Toen ik duidelijk maakte dat haar redenering foutief was, gaf ze uiteindelijk toe dat het gordijn te kort was en dat er waarschijnlijk iets fout gegaan was bij het doorgeven van de maten of het fabriceren van de gordijnen.We zijn intussen 4 MAANDEN verder en zowel de fabriek die de gordijnen maakt als de verkoopster bleven de schuld op elkaar steken.We zijn van mening dat eender wie in de fout is (fabriek of foute doorgave van de maten), wij recht hadden op een nieuw gordijn. En aangezien het op de badkamer was, liefst zo snel mogelijk!Na eindeloos veel getelefoneer en valse beloftes, werden we uiteindelijk gesust en werd ons beloofd dat er een nieuw gordijn zou gemaakt worden. De fabriek had zijn fout EINDELIJK toegegeven.We zijn intussen weeral enkele weken verder en het gordijn is nog steeds niet geleverd.Wij vinden dit totaal niet kunnen! Wat het extra onaangenaam maakt, is dat het gordijn op de badkamer foutief gemaakt was. Indien wij het licht laten branden op de badkamer, heeft iedereen inkijk. Dit is zeker en vast niet de bedoeling! We vinden dit echt niet kunnen!!

Berichten (1)

HEYTENS

Naar: M. V.

15/05/2019

Beste mevrouw Van Damme,We hebben uw klacht goed ontvangen.We willen ons ten eerste verontschuldigen voor de tegenslag die u heeft gehad met uw bestelling van duo-rolgordijnen.Wat verkeerd is gemaakt dient inderdaad opnieuw correct gemaakt te worden.Onze winkel van Ninove heeft ondertussen de laatste store geleverd.We willen u voor ongemak dat u heeft meegmaakt een tegemoetkoming aanbieden met een cadeaukaart die we per post naar u thuis gaan sturen (1 jaar geldig in al onze Heytens winkels). De klantendienst (klantendienst@heytens.be ) blijft te uwer beschikking voor eventuele verdere vragen.Met beleefde groeten,Klantendienst/Service clientsservice.client@heytens.comDe: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: samedi 13 avril 2019 14:31À: contact contact@heytens.comObjet: Klacht: Levering foutief gordijn (CPTBE00639752-37)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform