Terug

Levering en plaatsing van warmtepompboiler

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: KTI-WTI

04/08/2023

Beste,Ik bestelde op 25/08/2022 een warmtepompboiler met bijkomende werken om de verwarming aan te sluiten op de bestaande tweede ketel.De voorschotfactuur van €816.2 werd in september 2022 voldaan.Na verschillende telefonische contacten en mails zijn we bijna een jaar later en geen stap verder.Wij vragen al van 07/06/23 om actie te ondernemen om onze verwarming al op één systeem aan te sluiten zodat deze klaar is voor de winter, ongeacht of de warmtepompboiler geleverd en geplaatst kan worden.Onze laatste mails worden zelfs niet meer beantwoord.Mijns inziens is de redelijke termijn reeds lang overschreden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform