Geachte,
Op 27 september 2024 kocht ik een keuken bij u in de winkel. De betaling van €7493,95 werd op 8 oktober uitgevoerd door het Vlaams Woningfonds. Een tijd later werd ik opgebeld dat de levering in 2 keer zou gebeuren en dat er nog enkele artikelen niet leverbaar waren. De leveringen op zich zijn verlopen zoals gepland. Naarmate dat de plaatsing van de keuken dichter kwam heb ik vershillende keren contact opgenomen voor de artikelen die nog geleverd moesten worden. Op de dag van de plaatsing kwamen de monteurs aan en het eerste dat ze opmerkten is dat er enkele artikelen nog niet geleverd waren. Ook hebben ze in 2 kasten moeten zagen waardoor ik mijn garantie verloor, terwijl ze dit hadden moeten zien tijdens de opmeting. Hoewel dat er mij een functionele keuken was beloofd die die dag geplaatst zou worden, heb ik nog steeds geen frigo, hebben ze de panelen voor de afwerking moeten gebruiken als voorlopig werkblad. En hoeveel keer dat ik naar jullie heb gebeld om verhaal te halen of eindelijk een oplossing te krijgen, word ik elke keer van het kastje naar de muur gestuurd met de melding dat ik zal teruggebeld worden. Maar ik word nooit teruggebeld en er worden altijd valse beloftes gemaakt. Of ik sta 30 minuten in de wacht en als ik dan eindelijk iemand aan de lijn krijg, weet ik nog steeds niks meer. Nu vandaag krijg ik een mail dat de artikelen inderdaad nog moeten nageleverd worden, maar dat deze nog niet betaald zouden zijn. Terwijl de volledige keuken op 8 oktober betaald werd. Ik hoop op een snelle oplossing, want ik begin zwaar teleurgesteld te worden in deze manier van werken.
Met vriendelijke groeten,
Rani Deriemaeker