Terug

Levering en installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. S.

Naar: VANDEN BORRE

10/10/2024

Er werd een bestelovereenkomst gemaakt voor volgende zaken : leveren en plaatsen van een inbouwoven en terugname van de oude inbouwoven De inbouwoven werd geleverd maar niet geïnstalleerd en de oude oven werd niet teruggenomen. Reden : de plaatser kon "zogezegd" niet aan het stopcontact In bijlage foto van de stopcontacten (foto aansluiting) en foto van microwave (foto IMG2124) die duidelijk de elektrische kabel toont van de microwave die naar de stopcontacten leidt ( de microwave staat in het compartiment boven het compartiment waarin de inbouwoven diende geplaatst te worden)

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: E. S.

14/10/2024

Dominique (Vanden Borre) 14 okt 2024 14:07 CEST Beste, Tijdens de levering op 19/09 bleek helaas dat de installatie niet conform is. Volgens onze installateurs zit het stopcontact voor de oven achter de ingebouwde koelkast (= ontoegankelijk voor aansluiting van de oven). Het was voor onze installateurs daarom niet mogelijk om de nieuwe oven te installeren. De installatiekosten die je betaalde (29 euro) zullen we uiteraard annuleren en terugbetalen. Een terugname van de oven (geleverd op 19/09) is echter niet mogelijk. Gelieve ons nog te laten weten op welk rekeningnummer we de installatiekosten kunnen terugbetalen. Met vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 10 okt 2024 15:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [39EJVY-NDYEP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform