Terug

Levering Emma matrassen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: EMMA Matelas

21/09/2023

Beste ik bestelde op 28/08/23 bij Emma 2 matrassen met in het winkelwagentje als vermoedelijke leveringstermijn 5 - 15 dagen.Inmiddels zijn we 21/09/23 en nog steeds niets ontvangen. In de bestelstatus op de website staan foutieve gegevnns qua behandeling.Emma heeft de lef om op 17/09/23 een mail te sturen:We hopen dat je tevreden bent over ons en jouw matras. Wij geloven dat de producten hieronder ook goed bij jou zouden passen om jouw slaapervaring nog beter te maken!Emma is telefonisch onbereikbaar en de chat is offline.Een Emma matras kopen is zeker geen Beste KoopGraag een duidelijke antwoord.Eddy Defoor


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform