Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiYmFlZjNkMDQtOGRkOS00NDVhLTgwN2YtNzQ3MjQ0Mjk0MjRhIiwidGlja2V0X2lkIjo2NTUxMDUyLCJleHAiOjE1ODYyNjQ5NzF9.V2FrByFNr8UDd_uCzRQlpGqNyzI6Uq0sBguE890qHAkandticket_id=6551052andgid=15872] IVAN LOMMELEN '” LOMMELEN NV07 Jan 2020 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk.Uw ticket nummer is 6551052Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. GroetjesHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible.Votre numéro de billet est 6551052Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail en ligne Affichage et réponses.Bien à vous.L'équipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleTel (+32) 03 311 63 83www.elektrolommelen.bewww.mhk-lommelen.be ONBEKEND -07 Jan 2020U hebt een klacht ontvangen van WALTER DE PEUTER Beheerd via [s:www.test-aankoop.be] Over ons [s:www.test-aankoop.be/klagen/] Levering droogkast LOMMELEN NV OostmalleNaam van de klant WALTER DE PEUTER Referentie van de klant Nummer van identiteitskaart of paspoort: IP-adres 81.82.129.125 Beschrijving van de klacht Beste, ik bestelde op 22 december 2019 online een droogkast BEKODH7533RXW met bestelnummer 96235 bij LOMMELEN NV, Oostmallebaan 1662390 Oostmalle, tel. 03/311 63 83. Ik kreeg bevestiging dat derekening van 495 euro betaald is. Na meer dan twee weken geen enkelereactie van jullie gehoord te hebben via meerdere mails deelde ikvandaag per mail mee TESTAANKOOP te zullen inschakelen. Op mails werdniet gereageerd. Telefonisch kreeg ik alleen een computerstem die naareen emailadres verwees. De winkel die volgens de website vandaag,dinsdag 7 januari 2020 zou open zijn, was gesloten en lag er eerderverlaten en verwaarloosd bij. Via deze weg hoop ik meer te weten tekomen. In deze fase mag mijn klacht nog privé blijven en nietopenbaar te zien zijn op de website van LOMMELEN NV. En dit met dehoop dat alles nog geregeld kan worden. Een misverstand lijkt me haastonmogelijk maar ik koester toch nog een... Ticket reference: baef3d04-8dd9-445a-807f-74724429424a