Beste,De klacht werd intern geescaleerd. Wij stellen alles in het werk om zo snelmogelijk tot een oplossing te komen. Onze diensten staan reeds in contactmet dhr. Van de Vel en houden hem op de hoogte van de voortgang van zijndossier.Met vriendelijke groeten, Bien à vous,Viessmann Consumer Care CenterOp vr 15 mrt 2024 om 10:35 schreef -- Website: www.viessmann-climatesolutions.com Social Media: www.viessmann-climatesolutions.com/social-media *Viessmann Belgium*Maatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email: info@viessmann.be -- Website: www.viessmann-climatesolutions.com Social Media: www.viessmann-climatesolutions.com/social-media *Viessmann Belgium*Maatschappelijke zetelSiège social: Viessmann Belgium bv-srlHermesstraat 14, B-1930 ZAVENTEM, RPR/RPM: BrusselBruxellesBTW/TVA: BE0402.475.962, Reg.-nr./n° de reg.: 402.475.962-09/25/02ING: BE73 3500 0741 4660 Tel.: +32 2 712 06 66 -- Email: info@viessmann.be