Terug

Levering defecte stukken

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

B. D.

Naar: VIDA XL

13/08/2025

Geachte, Op 20 mei 2025 kocht ik bij u: "vidaXL Luifel automatisch met LED en windsensor 4x3 m crèmekleurig" twv € 735, 99. Bij installatie bleken de motor en windsensor defect te zijn. Dit meldde ik u op 27 mei 2025. Ondanks herhaald contact, toezeggingen en lange wachttijden hebt u tot op heden geen werkende onderdelen geleverd. Chronologisch overzicht: 27/05/2025 – melding defect via e-mail 02/06/2025 – toezegging verzending binnen 2–4 werkdagen 07/06/2025 – navraag door mij, geen levering 13/06/2025 – voorstel gedeeltelijke terugbetaling (€73), geweigerd 12/07/2025 – onderdelen zogenaamd beschikbaar rond 20 juli 31/07/2025 – opnieuw navraag, u wist niet meer om welke onderdelen het ging 05/08/2025 – onderdelen opnieuw doorgegeven, toezegging verzending binnen 2 werkdagen 09/08/2025 – melding dat onderdelen toch niet voorradig zijn, voorstel gedeeltelijke terugbetaling (€160), geweigerd Het product wordt nog steeds aangeboden op uw website, waardoor het duidelijk is dat u vervanging of omruiling mogelijk kunt maken. Toch weigert u dit, ondanks mijn voorstel om de defecte onderdelen kosteloos retour te zenden. Ik eis: Volledige terugbetaling van het aankoopbedrag, aangezien het product niet conform is aan de overeenkomst. Mvg

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 25 augustus 2025

Test Aankoop

Naar: B. D.

25/08/2025
Dit antwoord is privé

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform