Geachte,
Op 20 mei 2025 kocht ik bij u: "vidaXL Luifel automatisch met LED en windsensor 4x3 m crèmekleurig" twv € 735, 99.
Bij installatie bleken de motor en windsensor defect te zijn. Dit meldde ik u op 27 mei 2025.
Ondanks herhaald contact, toezeggingen en lange wachttijden hebt u tot op heden geen werkende onderdelen geleverd. Chronologisch overzicht:
27/05/2025 – melding defect via e-mail
02/06/2025 – toezegging verzending binnen 2–4 werkdagen
07/06/2025 – navraag door mij, geen levering
13/06/2025 – voorstel gedeeltelijke terugbetaling (€73), geweigerd
12/07/2025 – onderdelen zogenaamd beschikbaar rond 20 juli
31/07/2025 – opnieuw navraag, u wist niet meer om welke onderdelen het ging
05/08/2025 – onderdelen opnieuw doorgegeven, toezegging verzending binnen 2 werkdagen
09/08/2025 – melding dat onderdelen toch niet voorradig zijn, voorstel gedeeltelijke terugbetaling (€160), geweigerd
Het product wordt nog steeds aangeboden op uw website, waardoor het duidelijk is dat u vervanging of omruiling mogelijk kunt maken. Toch weigert u dit, ondanks mijn voorstel om de defecte onderdelen kosteloos retour te zenden.
Ik eis:
Volledige terugbetaling van het aankoopbedrag, aangezien het product niet conform is aan de overeenkomst.
Mvg