BesteIk verwachte een bestelling op begin deze week. Tracking : 3SYAXW0517855Kon niet geleverd worden zei PostNL online. Geen poging tot levering bij mijzelf, buren en geen briefje nagelaten (zoek het zelf maar uit mentaliteit van PostNL)Toen contact opgenomen met klantendienst (klachten) van PostNL waar medewerker mij kort te woord stond. Ik liet hem weten dat het postnl punt te ver van mijn huis is en ik door recente operatie daar niet kan geraken. Dus vroeg hen of ze pakje opnieuw konden aanbieden of op dichter adres leveren.Medewerker zei dat dit helaas onmogelijk is. En het hoe dan ook naar dat postpunt zou gaan. En ik zelf voor oplossing moest zoeken (iemand vragen dit af te halen)Nu... Na al dit.. Nog geen probleem. Als eergisteren, gisteren en vandaag postnl er niet in slaagde om dat pakje zelf nog maar af te leveren op dat punt. Bezorging mislukt : Locatie gesloten, bezorging mislukt.. uitgesteld naar morgen en vandaag terug dit bericht.Het komt over alsof postNL dit express doet en met pest/plagerij motieven. Zij weten zeer goed wanneer hun postnl partner punten open zijn, en als postdienst moet het hun toch mogelijk zijn pakje opnieuw bij mij thuis of buren aan te bieden (zoals dit ook kan bij bpost, DPD, UPS,..)