BeateIk bestelde op 28/12/2023 een ovenaccessoire tbv 117€.Voor de bestelling geplaatst te hebben, had ik al contact opgenomen met de klantendienst, om een vraag hierover te stellen. Hierop werd snel en correct geantwoord.Op het moment van het plaatsen van de bestelling, was het item op voorraad. 28/12/23 11u33, na de betaling 1 minuut later, controleer ik online de status van mijn bestelling en nu was die ineens 'op bestelling'.Ik verneem niets meer. Ik neem een eerste maal contact op met de klantendienst op 4/2, hierop wordt de volgende dag geantwoord, dat de levering nog 2 à 3 weken zou duren.Intussen weeral enkele weken verder, zonder enige reactie. Ik contacteerde de klantendienst opnieuw op 25/2 en wacht nog steeds op een reactie.Dit alles gebeurde via Whatsapp.Ik trachtte vandaag te bellen, maar het gaat onmiddellijk naar voicemail, zonder een bericht te kunnen inspreken.