Beste,*Op 10/05 bestelde ik de Emma Original matras van 180x200cm en kreeg ik vrijwel meteen een track & trace in mijn mailbox. Die bleef tot een maand later steeds op hetzelfde staan: 'Aangekomen in distributiecentrum Puurs'. * Op 28/05 een eerste keer via mail contact opgenomen met hun klantendienst. * Op 03/06 heb ik Emma matras eens via Facebook Messenger proberen te bereiken, maar zonder resultaat.* Op 06/06 krijg ik reactie dat de matras is zoekgeraakt bij GLS... Men belooft me dat er meteen een nieuwe matras zal opgestuurd worden. * Op 18/06 valt er vanuit de klantendienst een mail in mijn mailbox met de melding dat de (tweede!) matras is teruggestuurd naar het fabriek door de covid-19-situatie en bijhorende gevolgen voor de pakketdienst van Emma. In diezelfde mail beloven ze me dat de matras de week nadien wordt opgestuurd.* Exact een week later (op 26/06) stuur ik nog maar eens een mail om te vragen wanneer de matras nu echt zal opgestuurd worden. Op die mail heb ik tot op vandaag nog geen antwoord gekregen. * Nog op 26/06 heb ik naar de klantendienst proberen te bellen. Daar kreeg ik de melding dat die enkel te bereiken is tussen 8u en 11u. * Op maandag 29/06 probeer ik een tweede keer te bellen, dit keer tijdens hun openingsuren. Na een kwartier aan de lijn te hangen, krijg ik een automatische boodschap dat hun klantendienst niet langer telefonisch bereikbaar is, maar enkel via mail. * Op vrijdag 03/07 op de Facebookpagina van Emma mijn situatie uitgelegd, maar ook hier nog geen antwoord op gehad. * Om 11u krijg ik plots een mail binnen met de melding dat mijn matras onderweg is en vandaag (03/07) geleverd zal worden. Er staat klaar en duidelijk vermeld dat ze naar mijn adres wordt opgestuurd.* Ik haast me naar mijn huis om de leveranciers niet te mislopen. Om 11u51 krijg ik een mail waarin staat dat mijn matras is afgeleverd. Als ik de link open, zie ik staan dat ze in Bielefeld, Detmold, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland is afgeleverd!------------------------------Omdat enkele vrienden een aantal jaar geleden de Emma matras hebben gekocht en er zo tevreden van zijn, wilde ik de stap ook wagen. Ik wil dus geen terugbetaling, maar wil eindelijk mijn matras bekomen waarvoor ik betaald heb.Alvast bedankt voor jullie hulp!Met vriendelijke groetenFien Goossens