Geachte,Mijn vriend ik en bestelden op 27/06/2018 een oplaasbare jacuzzi bij de Lidl webshop. Er stond aangeduid dat de verwachte levering ging gebeuren op 03/07/2018. Op 29/06/2018 krijgen wij een mail van Lidl dat de bestelling (1101007526) verzonden is met verzendnummer 323211902500001615835030, dit via BPOST. Wij ontvangen eveneens een link om het pakket te traceren. Wij zien op 30/06/2018 dat de status van het pakketje bij BPOST verandert naar, en ik citeer: Het gewicht en/of de afmetingen van je pakje beantwoorden niet aan de bpost standaard. Je pakje zal door ons aangepast netwerk behandeld worden.. Omdat deze status ongewijzigd blijft beslissen we een mail te sturen naar de klantendienst van Lidl teneinde hieromtrent meer informatie te verkrijgen. Een antwoord krijgen wij pas op 03 juli 2018, met de vraag of we het pakje ondertussen al ontvangen hadden. Dit is wel reeds nadat wij al gebeld hebben en men ons zei dat het via Dynalogic gingen leveren. Wij hebben contact genomen met Dynalogic die ons meldde dat zij van geen pakje wisten.Ondertussen hebben wij al tweemaal terug gebeld naar Lidl om hierover te klagen en te vragen wat er mis is met ons pakket. Wij worden echter afgewimpeld met de belofte dat de zaak onderzocht wordt. Omdat wij initieel geen bevestiging via mail ontvingen hebben wij ook publiek op de Facebookpagina gepost met onze klacht en de dag nadien (vandaag) kregen wij een antwoord met het bericht dat het onderzocht wordt. Eveneens een mail werd mij opgestuurd.Echter blijft verdere communicatie uit en zit het pakje ondertussen voor de zesde dag vast.Ik heb ondertussen zelf gebeld naar BPOST en deze zeiden dat het pakje bij hun zit, echter kan enkel Lidl navraag doen naar de reden hiervan en kunnen zij alleen het oplossen.Ik verwacht duidelijkere communicatie van Lidl en op korte termijn het pakket te ontvangen. Ook verwachten wij een commerciele compensatie voor deze manier van werken.Alvast bedankt,Mvg,Alicia Serck en Frédérick Casteleyn