Geachte mevrouw/heer,
Op 08/07/2024 kocht ik een Tour de France 2024 spel voor de PS4 in uw online winkel en betaalde ik 38,99 € , ik maakte echter gebruik van de avondlevering daar ik een SELECT klant ben en dit tot de opties behoorde.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering op 08/07/2024 zou plaatsvinden. De goederen werden door Bpost geleverd maar zijn tot op heden nog altijd spoorloos!
Na contact te hebben gehad met Bpost zeggen ze mij dat ik een onderzoek moet opstarten bij jullie aangezien een levering maximaal 2 dagen vertraging mag hebben.
Het pakketje is dus verloren gegaan.
Deze vertraging heeft mij ernstige schade berokkend aangezien dit aangekocht was als verjaardagscadeau.
Bij jullie krijg ik echter de uitleg dat ik pas na 4 werkdagen officieel een klacht kan aanmaken (wat betekend een week later dan voorziene levering!!!).
Sorry maar dit vind ik alles behalve correct.
Ik verzoek derhalve om een nieuwe levering van de verloren bestelling.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlage
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs