Terug

Levering beschadigd en onvolledig

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. V.

Naar: ZALANDO

06/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 28 januari 2025 kocht ik enkele producten in uw online winkel ter waarde van €204. Ik ontving het pakket op 3 januari via een bpost pakjesautomaat, waar ik het beschadigd (volledig gescheurd) aantrof en toen ik het opende, zag ik dat twee van de drie bestelde producten ontbraken. Ik nam meteen contact op met jullie klantendienst en vulde een rechtsverklaring in mbt de goederen die ontbraken. Na 1 dag ontving ik al een antwoord dat jullie alle nodige controles hadden uitgevoerd, maar dat daaruit bleek dat er niets mis ging en dat jullie de items dan ook niet kunnen terugbetalen/opnieuw opsturen. Op eender welk argument dat ik daarop aanhaalde (hoe kunnen jullie hier na een dag al zeker van zijn?) kreeg ik hetzelfde antwoord: wij kunnen de details van het onderzoek niet met u delen en gaan niet over tot een terugbetaling. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte, maar niet geleverde items zo spoedig mogelijk te vergoeden. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 24 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform