Beste,- op 21 november 2023 bestelde ik een bed bij Emma - Emma Signature BSB 200X200 - met allerlei toebehoren (matras, kussens, kussenslopen en topper)- op 22 november 2023 werd het totale bedrag van 4.151,17 euro van mijn Mastercard rekening afgehouden- het toebehoren werd binnen 2 weken geleverd- het belangrijkste dee lvan de bestelling, het bed, werd nooit geleverd- ik heb verschillende keren gebeld naar de Emma servicelijn maar geraakte nooit tot bij een persoon na een tijdje werd ik steeds uit de wachtlijn verwijderd- ik heb verschillende emails gestuurd en hierop is er ook verschillende keren, met vertraging, gereageerd. Men meldde telkens dat men bij de betreffende dienst navraag zou doen over de bestelling. Maar nooit heeft men mij laten weten wat het probleem was met de levering of wanneer de levering zou gebeuren. Ik krijg geen informatie over de levering. - men heeft in de laatste email gezegd dat ik een compensatie zou krijgen i.f.v. de wachttijd. Er wordt niet aangegeven hoe deze zou berekend worden. Het stoort mij mateloos dat Emma meteen het totale bedrag van mijn rekening afhaalt en maar daarna niet kan zeggen of de levering zal gebeuren en wanneer die zal gebeuren. Ik eis meteen een duidelijk zicht op de geplande leverdatum en een compensatie voor de opgedrongen voorfinanciering, de extreem lange wachttijd en de onverantwoorde miskenning van mij als klant. Bedankt