Beste, ik reserveerde op 11 mei een TCL 20 L+ smartphone bij bol. de releasdatum was voorzien voor midden mei. Ik heb hiervoor op 11/5 €259 betaald. Groot was mijn verontwaardiging toen in vrijdag 21/5/2021 op de site van Bol zag dat deze gsm gewoon op voorraad is en bij bestelling wordt deze de dag erna geleverd. Ik heb dan ook contact opgenomen met de klantendienst maar daar konden ze mij niet helpen. Ze gingen een bericht sturen naar de dienst van de leveringen en ik zou binnen de 2 dagen een antwoord krijgen. 24/5 heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. terug contact opgenomen met klantendienst. ze konden mij nog steeds niet helpen. Ze stelden voor om mijn bestelling te annuleren en een nieuwe te bestellen. de nieuwe zou dan morgen geleverd worden. Ik moest hiervoor wel terug €259 betalen want het geld van de vorige bestelling wordt terug gestort. Daar ik niet nog eens dat geld kan storten moet ik wel wachten op een antwoord van Bol. Indien ik binnen 2a3 dagen nog niks gehoord heb mag ik nog eens contact opnemen. Ik vind dit geen manier van werken. Waarom zou ik reserveren als het toch niet geleverd wordt. Mijn €259 staan al wel 10 dagen op hun rekening. Kan ik hier iets aan doen?