Terug

Levering al ver buiten verwachte termijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. I.

Naar: O&O Trendy Wonen

20/11/2022

Beste, Op 31Juli2022 bestelde ik bij jullie een set woonkamermeubels. De termijn voor bestelling zou 6-8 weken zijn volgens het aankoopformulier. Voor deze aankoop betaalde ik ook reeds een voorschot. Toen de 6-8 weken al ruim voorbij waren probeerde ik meermaals telefonisch contact op te nemen om te vragen hoe het met de bestelling stond maar ik kreeg nooit iemand aan de lijn (07sept, 08okt, 10okt, 12okt, 31okt, 03nov, 03nov) . Op 10oktober stuurde ik ook een mail, die tot op vandaag (20november) onbeantwoord bleef. In de tussentijd ging ik langs in de winkel om daar meer info te eisen. Een vriendelijke verkoopster liet weten dat er problemen waren met de levering maar dat de meubels in de week van 01november zouden geleverd worden bij mij thuis. Toen ik na 05november nog steeds niets had gehoord, ging ik terug naar de winkel en kreeg ik te horen dat mijn meubels er nog steeds niet waren. De verkoopster zei dat ze onmogelijk kon zeggen wanneer de meubels zouden arriveren. Diezelfde dag kreeg ik ook antwoord via Facebook Messenger op een bericht dat ik een week eerder had gestuurd: deze verkoper antwoordde dat mijn meubels zeker in november zouden arriveren. Vandaag, 20november, 16weken na mijn bestelling, heb ik dus nog steeds enkel tegenstrijdige info en geen enkel zicht of communicatie rond de levering van mijn meubels. Gezien ik volgens het aankoopformulier mijn levering pas kan annuleren (met terugbetaling voorschot) 3 maanden na het verstrijken van de levertermijn, zou ik nu dus gewoon graag eens duidelijke info krijgen. Ik wil graag een concrete datum die deze keer wel nageleegd wordt.

Berichten (2)

O&O Trendy Wonen

Naar: C. I.

21/11/2022

Goedemiddag Celien,Eerst en vooral mijn oprechte excuses dat jouw dossier zo is aangepakt, dat kan niet de bedoeling zijn en ik zal dat dan ook opnemen met de betrokken mensen in onze organisatie. De fabrikant leverde al een tijd geleden, doch er waren 2 stuks manco (1 barkast - je bestelde er 2 volgens onze systemen? en de salontafel)Onze standaard werkwijze is leveren wanneer alles binnen is, vermoedelijk werd je daarom niet correct gea¯nformeerd.Wij wachten op definitieve bevestiging van de fabriek, volgens de telefonische info zouden ze in week 49 (week van 5/12) de ontbrekende stukken naleveren bij ons. Zodra de laadlijst binnenrolt met de specifieke datum, zijn we daar pas zeker van.Het zijn buitensporige tijden in onze sector, we hebben helaas afgelopen maanden zelf ook al te vele malen meegemaakt dat telefonische bevestigingen niet werden nageleefd door de fabrikanten.Kunnen wij je uit de nood helpen met al te leveren wat beschikbaar is?Zo ja, kan dat deze week nog bij jou zijn, donderdag 24/11 is er nog plaats op de planning. Woensdag 23/11 kan ook, dan zijn we in de voormiddag ook al in Duffel.Uiteraard zijn aan de 2 leveringen geen extra kosten verbonden - dat is vanzelfsprekend maar ik bevestig dat graag nog even.Laat het gerust weten, dan zorgen wij voor het inplannen van de levering.Nogmaals onze excuses voor hoe dit gelopen is,Met vriendelijke groetenOO Trendy WonenBoomsesteenweg 352627 Schelle+32 (0)3 844 57 58Anne Everaert - bestuurder

C. I.

Naar: O&O Trendy Wonen

21/11/2022

Beste, Heel erg bedankt voor uw antwoord en aangeboden hulp! Ik begrijp zeker dat jullie er weinig aan kunnen doen als de fabrikanten hun afspraken zelf ook niet nakomen... Het zou inderdaad al een enorme hulp zijn als de beschikbare meubelen al geleverd zouden kunnen worden aangezien ik momenteel echt volledig zonder meubels zit.Ik zou zowel woensdag 23/11 als donderdag 24/11 thuis kunnen werken dus het zou perfect zijn als de meubels op 1 van die dagen gevelerd kunnen worden. Nogmaals erg bedankt voor uw antwoord!Vriendelijke groeten, Celien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform