Beste, Op 31Juli2022 bestelde ik bij jullie een set woonkamermeubels. De termijn voor bestelling zou 6-8 weken zijn volgens het aankoopformulier. Voor deze aankoop betaalde ik ook reeds een voorschot. Toen de 6-8 weken al ruim voorbij waren probeerde ik meermaals telefonisch contact op te nemen om te vragen hoe het met de bestelling stond maar ik kreeg nooit iemand aan de lijn (07sept, 08okt, 10okt, 12okt, 31okt, 03nov, 03nov) . Op 10oktober stuurde ik ook een mail, die tot op vandaag (20november) onbeantwoord bleef. In de tussentijd ging ik langs in de winkel om daar meer info te eisen. Een vriendelijke verkoopster liet weten dat er problemen waren met de levering maar dat de meubels in de week van 01november zouden geleverd worden bij mij thuis. Toen ik na 05november nog steeds niets had gehoord, ging ik terug naar de winkel en kreeg ik te horen dat mijn meubels er nog steeds niet waren. De verkoopster zei dat ze onmogelijk kon zeggen wanneer de meubels zouden arriveren. Diezelfde dag kreeg ik ook antwoord via Facebook Messenger op een bericht dat ik een week eerder had gestuurd: deze verkoper antwoordde dat mijn meubels zeker in november zouden arriveren. Vandaag, 20november, 16weken na mijn bestelling, heb ik dus nog steeds enkel tegenstrijdige info en geen enkel zicht of communicatie rond de levering van mijn meubels. Gezien ik volgens het aankoopformulier mijn levering pas kan annuleren (met terugbetaling voorschot) 3 maanden na het verstrijken van de levertermijn, zou ik nu dus gewoon graag eens duidelijke info krijgen. Ik wil graag een concrete datum die deze keer wel nageleegd wordt.