Terug

Levering afstandsbediening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. G.

Naar: Scarlet

10/01/2024

Beste,Ik nam al 4 keer telefonisch contact, de 1ste keer voorKerstmis ivm met levering van nieuwe afstandsbediening.We zijn nu 10 januari en ik heb nog steeds niets ontvangen,er is volgens mij zelfs nooit 1 verzonden!

Berichten (3)

Scarlet

Naar: P. G.

11/01/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01950361-79 met als Scarlet referentie 16956871 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u meedelen dat wij vandaag een afstandsbediening per post laten versturen.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan voor het laattijdig versturen.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

P. G.

Naar: Scarlet

15/01/2024

Beste,Na 4 dagen heb ik nog geen track en trace ontvangen.Ik ga er dus vanuit dat nog steeds geen afstandsbediening werd Verzonden.Wat zijn excuses dan nog waard?Mvg Paul Goyens

Scarlet

Naar: P. G.

16/01/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01950361-79 met als Scarlet referentie 16956871 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven willen wij u meedelen dat de afstandsbediening effectief op 11/01 in de late namiddag verstuurd werd via de post. Het werd verstuurd met een non-prior zegel dus zal u ook geen TrackTrace code ontvangen. U zal het eersaags ontvangen.s:www.bpost.be/nl/faq/wat-het-verschil-tussen-een-prior-en-non-priorzendingMet vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform