Terug

Levering afgetekend op mijn adres , terwijl ik in buitenland was .Valsheid in geschrifte

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: DPD Belgium

17/03/2022

Beste , mijn pakket die door DPD zou geleverd zijn op 8 /3/22 is afgetekend op mijn adres juiste huisnummer Kopie van de verkoper ontvangen van de getekende bon ?? , (niet mijn handtekening maar gewoon 3 streepjes met een krulletje ) die de verkoper ,Warriors Go opgevraagd had bij DPD .Wij waren die week op verlof in het buitenland. Normaal zou mijn pakket pas geleverd worden vanaf 16/3/2022, (het was een week vroeger maar soit) Ik heb gans mijn straat , alle geburen gecontacteerd, daar heeft niemand weet van . ik zou ook niet weten wat ze met een Harley Davidson koplamp( pakket) zouden doen,Dus kan maar de conclusie maken dat dit getekend is door de koerier zelf en is dit valsheid in geschrifte ! DPD gaat daar allemaal zeer licht over door gewoon te zeggen het is afgetekend, u moet maar contact opnemen met de verkoper . Wat ik ook gedaan heb, en zo zag ik dat dit een valse aftekening is ! Ik ben nu bezig met een oplossing tezamen met de verkoper . Maar de grote schuld ligt bij DPD . “ ALS” ze het eventueel bij een gebuur afleveren, wat nu duidelijk niet zo is , steek je toch een briefje in de bus ? ( wat ze bij DPD nooit doen ! . Je moet het maar ruiken ) Een vals getekend document is een strafbaar feit en dit wil ik ook zo niet laten . DPD moet actie in deze ondernemen .

Berichten (2)

DPD Belgium

Naar: E. M.

17/03/2022

Goede morgen Eric,Bedankt voor uw bericht.Er is geen handtekening op de leverbon, de chauffeur zet er C19 op, dit is contactloos levering sinds de covid19, wel zet hij uw naam op de bon, en dit is inderdaad niet correct daar u afwezig was.Bij het nagaan van de GPS coördinaten staat hij in de correcte straat, ter hoogte van nummer 22.Wij verwijzen de klanten naar de verzender, want het is de leverancier die ons het nodige moet doorgeven voor een officiëel dossier, en indien het pakket als verloren word verklaart, word hij vergoed.Hij moet dan zijn klant ofwel een nieuw pakket opsturen of terug betalen.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------

E. M.

Naar: DPD Belgium

03/04/2022

Ik sluit deze klacht af , omdat ik van de verkoper een nieuw pakket ter vervanging heb ontvangen , maar nog niet ter harte . Ik ben het er nog steeds niet mee eens dat een koerier aftekende en mijn eigenlijke pakket nog steeds spoorloos is. Dit kan voor mij nog altijd niet door de beugel . Indien je het bekijkt kunnen jullie koeriers met de zogezegde ( niet) geleverde pakjes zelf een winkel opzetten . Neen niet akkoord met jullie werkwijze .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform