Terug

Levering aangekochte producten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

05/02/2024

Beste, op 23/09/2023 bestelden we een tafel en 6 stoelen bij Juntoo. Hierbij werd een levertermijn van midden december beloofd, maar in november kregen we telefonisch te horen dat dit niet kon doorgaan. Onze levering zou nu voorzien zijn begin januari. Na een bezoek in de winkel zelf en de herhaaldelijke vraag van waneer onze bestelling geleverd zou worden, kregen we midden februari (14/02) te horen. Twee weken voor levering zou er een betaalopdracht doorgestuurd worden, maar ook dit ontvingen we nog niet. Op de site zagen we een levertermijn van 01/04 verschijnen. Dat wil zeggen dat onze bestelling zeven maand op zich zou laten wachten? Bij een eerste contact moest ik zelf vragen naar een mogelijke compensatie. Hierbij kregen we 10% op het achterkomende deel, namelijk de poten. €60 dus. Na ons bezoek in de winkel, kregen we te horen dat ook het tafelblad vertraging oploopt. Hierbij moesten we dus zelf opnieuw verwijzen naar die %10 korting. Dit moest natuurlijk overlegd worden, maar ook dit werd uiteindelijk toegestaan. Daar de communicatie niet transparant verloopt en wij veel langer dan verwacht moeten wachten op onze meubels, lijkt ons een compensatie van %10 niet voldoende.Op 01/02 werd opnieuw een mail verstuurd naar Juntoo om op de hoogte te blijven. Hierbij melden ze dat de producten waarschijnlijk 18/02 in hun magazijn verwacht wordt. Opnieuw 4 dagen later dan eerder beloofd. Vandaag zien we ook dat de levertermijn op de site veranderd is naar 05/04… wie of wat kunnen we nog geloven?

Berichten (1)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: E. R.

06/02/2024

----------------------------------------------Jonathan, 6 feb 2024 18:01 CETBeste Eva,Bedankt om hiervoor contact met ons op te nemen. Het is uiteraard belangrijk dat je op de hoogte bent en blijft over de status van jouw levering. Het klopt dat indien een artikel nog niet voorradig is, je gea¯nformeerd wordt over een indicatieve levertermijn. Een indicatieve termijn betekent dat jouw order alsnog eerder of later geleverd kan worden, afhankelijk van de snelheid qua productie and transport.Het is natuurlijk de bedoeling dat deze datum niet te fel afwijkt van de vooropgestelde indicatieve datum. We erkennen inderdaad dat de levertermijn enigszins is opgeschoven voor jouw artikel, aangezien er een aantal aanpassingen worden doorgevoerd, betreffende de coating and extra verzorging voor jouw tafel, zodat deze nog makkelijker wordt betreffende het onderhoud and we de levensduur hiermee kunnen verlengen.Hierdoor werd de indicatieve levertermijn verplaatst naar een latere datum. Een effectieve leverdatum communiceren we sowieso, zodra jouw artikel voorradig is. Zodra het bij ons aankomt in het magazijn, ontvang je automatisch een mail waarin je wordt uitgenodigd om een effectieve leverdatum te kiezen. Als er een datum vastligt, ontvang je uiterlijk 1 dag voor de levering nog een SMS met een tijdsblok, zodat je weet wanneer de transporteur ongeveer bij je langskomt. Op die manier hoef je hiervoor niet de volledige dag thuis te blijven.Wat betreft de levertermijn die je te zien kreeg via jouw online platform. Hier kunnen we bevestigen dat we intern actie ondernemen, zodat je de correcte datum via jouw platform kan waarnemen. De levertermijn april 2024 is de termijn die geldt, als je jouw artikel bijvoorbeeld vandaag zou bestellen. De levertermijn februari 2024 geldt voor jou, omdat jouw artikel reeds gereserveerd is.We contacteren jou persoonlijk om de mogelijkheden te bespreken omtrent het compenseren of gaan graag met jou in dialoog om al dan niet een alternatieve keuze te voorzien, die sneller en vlotter leverbaar is. Uiteraard begrijpen we dat je graag bij je oorspronkelijke keuze wenst te blijven and houden je dan ook op de hoogte, zodat je binnenkort zonder zorgen van je mooie aankoop kunt genieten.We verontschuldigen ons voor het oponthoud tot op heden and het ongemak dat je hierdoor ondervindt.Met vriendelijke groeten,Jonathan----------------------------------------------Klachtenbox, 5 feb 2024 18:23 CET ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[41E2YR-4PRML] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[41E2YR-4PRML]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform