Terug

Levering aangeboden op foutief adres

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: DPD Belgium

24/06/2024

Vorige week is er een pakketje via dpd vanuit Nederland naar België verstuurd. De verzender gebruikt het juiste afleveringsadres. Dit pakketje is nu al twee maal aangeboden op een totaal foutief adres terwijl de verzender het juiste adres heeft opgegeven, en dit adres ook juist staat aangegeven in mijn dpd account en de dpd app. Telkens ik een automatische mail krijg via Predict met de melding van "de bezorger is onderweg" staat er een foutief adres opgegeven. Ik heb nu afgelopen week al meermaals contact opgenomen met de klantendienst (wat me al ruim 20 euro heeft gekost) en ze beloofde met dit recht te zetten) maar intussen heb ik ook vandaag mijn pakketje niet ontvangen omdat het wordt aangeboden op een foutief adres. Ik heb ook gevraagd (staat ook zo in de voorkeuren) om telkens te leveren in een afhaalpunt wat ook duidelijk wordt genegeerd. Ik zou toch graag willen dat het deze keer is niet fout gaat bij dpd en ik gewoon mijn pakketje ontvang zoals gewenst. Mvg, Bernaer Benny

Berichten (5)

B. B.

Naar: DPD Belgium

25/06/2024

En vandaag is het wederom aan het fout lopen. Krijg ik zojuist opnieuw een automatische mail met het foutieve adres. Bel ik naar de klantendienst zeggen die "komt allemaal goed wij leveren op het juiste adres". Dat hebben ze mij de vorige twee pogingen ook gezegd....... Ik wil mijn pakketje en ofwel op het juiste adres: Karel Candaelstraat 2, 2180 Ekeren ofwel in een afhaalpunt in de buurt....

DPD Belgium

Naar: B. B.

25/06/2024

Beste Benny,Bedankt voor het contacteren van DPD via Testaankoop.Ik zie dat we al verschillende malen door hebben gegeven dat de chauffeur het verkeerd adres in zijn scan zet.Het pakket staat vandaag opnieuw in levering, hopelijk heeft de chauffeur dit nu correct aangepast.Ik heb in ieder geval een reminder gestuurd naar het depot zodat dit vandaag met de chauffeur word opgenomen en u eindelijk u pakket kan ontvangen.Onze excuses voor het ongemak.Ik wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

DPD Belgium

Naar: B. B.

25/06/2024

Beste Benny,Bedankt voor uw bericht , men zag inderdaad dat het pakket wederom met het verkeerde adres in uitlevering is gegaan. Er is een technisch probleem waardoor de bezorger steeds het foute adres in bevestiging krijgt om uw pakket te bezorgen. Uw aanvraag wordt zorgvuldig opgevolgd door onze diensten. Vanochtend is de chauffeur nogmaals herinnerd aan het juiste adres. Wij stellen alles in het werk om uw zending naar het juiste adres te bezorgen.Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld in deze situatie.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

B. B.

Naar: DPD Belgium

25/06/2024

Bedankt voor je antwoord! Maar als ik de live tracking volg zat hij deze ochtend in de omgeving, maar inmiddels alweer aan de andere kant van Ekeren. Dus ik vrees er een beetje voor dat het alweer (voor de 3de keer) fout gaat met deze levering. Ik zou toch graag mijn bestelling willen krijgen.... Desnoods in een afhaalpunt in de buurt.....

DPD Belgium

Naar: B. B.

25/06/2024

Beste Benny ,Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas is het pakket opnieuw op het verkeerde adres in bezorging gegaan. Zoals eerder aangegeven voert de bezorger vanwege een technisch probleem het verkeerde adres in.Onze collega’s hebben bevestigd dat de zending vandaag zal worden afgeleverd bij dagblad Handel Willekens, Zodat u er zeker van kunt zijn dat uw pakket vandaag geleverd wordt.Nogmaals onze oprechte excuses voor dit ongemak. Wij waarderen uw medewerking en begrip. Mocht u nog vragen hebben , aarzel niet om contact met ons op te nemen.We wensen u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform