Beste, Vorig weekend maakte ik een reservering via de app van Albert Heijn. De leveringsdatum die ik koos was 23/11 tussen 16u00 en 20u00. De dag zelf stond op de app dat er werd geleverd tussen 17u10 en 18u10, de chat liet me weten dat het specifieker 17u40 zou worden. Rond 19u00 checkte ik de app en kon ik wegens een technisch probleem de leveringstijd niet meer krijgen. Via de chat liet Manon me weten dat de levering gepland stond om 19u20. (Hier heb ik voor alle duidelijkheid geen problemen mee, vlotte communicatie en ik snap dat leveringen kunnen uitlopen). Toen ik om 19u50 nog steeds geen levering zag, besloot ik normaals te sturen naar de chat en na 10 minuten besloot ik te bellen (mijn eindmoment was immers 20u00). Helaas sluit de telefonie om 20u00 en was ik te laat. Rond 20u30 kwam de chauffeur erdoor en vanaf dat moment liep het helemaal mis. Bij het uitstappen riep hij naar mijn vriend Kom! zodat hij zelf de bakken mocht uitladen en naar onze deur brengen (op zijn sokken, in zijn pyjama voor alle duidelijkheid). Betalen met maaltijdcheques werd niet geaccepteerd door de chauffeur, terwijl dit wel zou moeten volgens Sodexo (en gewoon de richtlijnen). €105,60 met bancontact betaald in plaats van maaltijdcheques, we spreken hier dus niet over een klein bedrag. Toen ik hierop doorvroeg én vroeg naar de vertraging kreeg ik alles behalve een vriendelijk/persoonlijk antwoord Ja mevrouw, u bent niet de enige. Er zijn nog X wachtende achter u (en liet toen zijn lijst zien, waar er nog tientallen opstonden). Wat ben ik nu met zo'n antwoord? De chauffeur was daarentegen in het begin ook heel onbeschoft met het roepen naar mijn vriend. Eens binnen was de chat niet meer bereikbaar, al mijn chatgeschiedenis was trouwens ook gewist rond 19u00 waardoor alle vorige communicatie in verband met de leveringstijd weg was. De avond zelf heb ik direct een chat gestuurd in de app én op Facebook en tot op heden (24/11 - 19u15) nog steeds geen antwoord gekregen. Ongelofelijk toch? Te laat, geen communicatie van zodra het misloopt, weigering van betalingsmethode én zelf fysiek de bakken uitladen. Ik eis minimum mijn geld terug, waarbij ik gerust wel nog wil betalen met maaltijdcheques. Daarbij mag Albert Heijn zelf ook met een groot excuus/tegemoetkoming komen na alles wat er is gebeurd. Foto's heb ik niet, maar onze overbuurvrouw heeft wel alles gezien.Oh ja, en het ecologische denken kunnen ze ook vergeten. Een pak blikjes cola werd nog eens apart in een zakje gedaan dat extra werd aangerekend. We mogen onze eigen spullen uitladen, en ze geven dan wel een extra zak terwijl dat eigenlijk nog bij in de krat kon of we dat zo kunnen dragen apart aangezien we zelf konden uitladen, waar is de logica?Met vriendelijke groetjes, Britt Winnepenninckx