Geachte mevrouw/heer,
Op 02/07/2024 heb ik via mijn werk schoensmeer besteld die ik tegen 09/07/2024 nodig had om in orde te zijn. Er is mij 2 keer een mail gestuurd dat het pakje die dag zou toekomen en 2 keer een nieuwe mail dat het niet geleverd was omdat er niemand thuis was. Dit is echter niet waar want 1 van die dagen had ik verlof en de andere werkte ik van thuis uit. Het dringende pakje voor mijn werk had ten laatste op 04/07/2024 geleverd moeten zijn . Deze heb ik dus niet gekregen. Gevolg is dat ik dus niet in orde zal zijn met mijn werk. Verder had ik nog een persoonlijke bestelling geplaatst waar ik extra voor betaald heb om deze sneller te laten leveren en heb deze tot nu toe ook niet ontvangen.
Ik zou dus graag het deel dat ik extra betaald heb terug gestort zien en mijn pakjes uiterlijk tegen 10/07/2024 hebben. Ik kan geen dagen verlof blijven opnemen of ongelimiteerd van thuis uit blijven werken. Dus verwacht dat het mij nu persoonlijk na 18u 's avonds overhandigd zal worden daar ik overdag niet meer thuis kan zijn.
Met vriendelijke groeten,
Jelle