Terug

Levering 2 uur te laat tegenover aankondiging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Delhaize

22/06/2023

Ik bestelde online boodschappen bij Delhaize zoals ik vaker doe. Daar komt altijd correct een bevestiging van en de dag zelf een preciezer richtuur.Dit keer was mijn gekozen slot tussen 19u en 21u. De dag zelf kregen we bevestiging dat dit tussen 20u25 en 21u25 ging zijn.Om 20u25 ontvingen we een sms dat de vrachtwagen naar ons onderweg was. Meestal is hij er dan binnen de 15 minuten. Gisteren kwam deze toe om 23u35. 3 uur te laat, zonder enige vorm van communicatie.Hoe kan Delhaize zo’n slechte communicatie uitvoeren, wij zaten te wachten op de bestelling en konden niet weg. Een beetje vertraging kan altijd gebeuren, maar 3 uur terwijl er zogezegd niets aan de hand is.

Berichten (1)

P. D.

Naar: Delhaize

16/07/2023

Goedemiddag,Heeft u dit bericht gekregen ?Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform