Terug

levering 2 u na voorziene levermoment geannuleerd door delhaize

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

N. D.

Naar: Delhaize

17/07/2024

bestelling 02630664 Mijn bestelling wordt 2 u na het moment van het afgesproken tijdslot via een mailtje geannuleerd. -ik heb meer dan 1 u de dag voordien alles geselecteerd wat ik nodig had, -het avondmaal voor het gezin was voorzien in de geannuleerde bestelling, ik had dus geen eten -doordat de anulatie zo laat komt kan ik niet meer naar de winkel gaan (ik zit trouwens in het gips) -de promoties die ik wou aankopen zijn verloren gezien de folder verlopen is. Ik krijg in de mail een bon van 15 euro ter compensatie. Dit is veel te weinig gezien de vele ongemakken die dit met zich mee brengt en de tijd die ik daardoor verloren heb. Bij het indienen van een klacht krijg ik enkel het antwoord dat men niet verantwoordelijk/aansprakelijk is wanneer er iets verkeerd loopt. Een betalende service aanbieden maar als het niet doorgaat zijn ze niet verantwoordelijk, dat kan toch zomaar niet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform