Terug

Levering?

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: DHL Belgium

27/07/2023

DHL heeft zogezegd mijn pakje geleverd. Het pakje is nergens te bespeuren. Ze zeggen mij dat ik de afzender moet contacteren wat ik al gedaan heb en hij heeft alles correct uitgevoerd, het enige antwoord dat hij krijgt is een screenshot met een onbekende handtekening en daarmee was het voor DHL afgehandeld. En een 0900 nummer van 0,5euro per minuut als klantendienst is al even schandalig trouwens

Berichten (2)

S. D.

Naar: DHL Belgium

16/08/2023

En? Voor jullie is het dus afgehandeld?Wat een schande! Er is hier iemand van jullie bedrijf aan mijn deur geweest en die zei dat een koerier mijn pak verkeerd had geleverd maar daarna niets meer. Dus eerst hebben jullie mij en de afzender beschuldigd om pas daarna het probleem bij jullie zelf te zoeken!!!!

S. D.

Naar: DHL Belgium

16/08/2023

En? Voor jullie is het dus afgehandeld?Wat een schande! Er is hier iemand van jullie bedrijf aan mijn deur geweest en die zei dat een koerier mijn pak verkeerd had geleverd maar daarna niets meer. Dus eerst hebben jullie mij en de afzender beschuldigd om pas daarna het probleem bij jullie zelf te zoeken!!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform