Terug

Leveren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. K.

Naar: bol.com

18/01/2025

Geachte, ik heb 2maal een dimehouse eetkamer tafel besteld, aan een zeer sterke verlaagde prijs,de eerste keer hebben ze de bestelling geannuleerd,de 2de bestelling is gebeurd op 8januari,zonder levering,ik heb intussen contact gehad met dimehouse, en met de Spraakrobot van Bol.com,zonder resultaat,ik zit al sinds 20december zonder tafel.graag uw hulp test aankoop

Berichten (1)

bol.com

Naar: M. K.

20/01/2025

Goedemiddag, Helaas is dit geannuleerd door onze verkooppartner. Wellicht was er ook een verkeerd EAN-nummer gekoppeld, want het gaat hier om een eettafel die, bij de geannuleerde bestelling, werd aangeboden voor +- 55 euro. Dat is niet realistisch voor dit artikel en nu wordt het dan ook aangeboden voor 399 euro. We kunnen hierin helaas niets betekenen voor de klant. Met vriendelijke groet, Bol. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 18 januari 2025 02:00 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Leveren ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 20 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform