Klacht
S. P.
Naar: Cool blue
Beste, ik bestelde een tv-voet bij Coolblue online. Ik ben namelijk heel slecht te been en heb geen auto. Ik geef mijn leveradres door (thuis) en betaal alles op voorhand (€400). Vervolgens krijg ik een bericht dat ze het pakket leveren op een ‘afhaalpunt’. Dat is geen oplossing voor mij, gelet op mijn situatie. Dat krijg ik niet naar huis gesleept in mijn toestand.
Berichten (38)
Cool blue
Naar: S. P.
Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue
Cool blue
Naar: S. P.
Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue
S. P.
Naar: Cool blue
Beste,Ondertussen is mijn pakket geleverd in een ophaalpunt. Ik bestel net bij jullie omdat ik slecht te been ben en geen auto heb. Normaliter leveren jullie altijd netjes aan huis. Waarom nu niet? Het gaat toch om een artikel van €400. Dat laat je toch niet zomaar ergens achter. Ik ben ook gaan kijken naar 'My Bpost' om zeker te zijn dat mijn leveringsvoorkeuren correct zijn aangegeven en ook dat kan niet het probleem zijn. Wat nu aub?
Cool blue
Naar: S. P.
Goedemiddag,Wat balen dat één van onze klanten zijn pakketje niet thuis is geleverd. Ik begrijp dat niet iedereen even mobiel is!Oplossing?Wij kunnen eventueel het pakket retour vragen bij onze bezorgpartner. Vervolgens sturen wij terug een nieuw pakketje wanneer het huidige is aangekomen bij ons. Laat maar of ik dit in orde mag maken.Vragen? Stel ze gerust.Voor nu nog een fijne week toegewenst.Met vriendelijke groet,Lander van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 8, 2023 at 1:15 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
S. P.
Naar: Cool blue
Zouden jullie dat willen doen? Super! Hartelijk dank!
Cool blue
Naar: S. P.
Goedemiddag,Uiteraard willen we hier met helpen!Hebben jullie een ordernummer voor ons? Deze kan ik niet terugvinden in de vorige mail.Vragen? Stel ze gerust.Voor nu nog een fijne week toegewenst.Met vriendelijke groet,Lander van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 8, 2023 at 1:58 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
S. P.
Naar: Cool blue
Beste,Ondertussen is mijn pakket geleverd in een ophaalpunt. Ik bestel net bij jullie omdat ik slecht te been ben en geen auto heb. Normaliter leveren jullie altijd netjes aan huis. Waarom nu niet? Het gaat toch om een artikel van €400. Dat laat je toch niet zomaar ergens achter. Ik ben ook gaan kijken naar 'My Bpost' om zeker te zijn dat mijn leveringsvoorkeuren correct zijn aangegeven en ook dat kan niet het probleem zijn. Wat nu aub?
S. P.
Naar: Cool blue
Hartelijk dank!Het ordernummer is Ordernummer: 74343716De factuur gaat als bijlage.
Cool blue
Naar: S. P.
Goedemiddag,Bedankt voor jullie snelle reactie!Ik heb dan ook het product retour gevraag bij onze bezorgpartner.Nieuwe OrderWanneer wij het product weer in ons magazijn hebben verwerkt, ontvang je een e-mail. Daarin wordt aangegeven dat de gewenste oplossing in de Retourmelding wordt uitgevoerd. Gaat het om een teruggave van het geld? Dan kan je na ontvangst van de e-mail binnen 5 werkdagen je geld terugverwachten op je rekening.Vragen? Stel ze gerust.Voor nu nog een fijne week toegewenst.Met vriendelijke groet,Lander van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 8, 2023 at 2:24 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
Cool blue
Naar: S. P.
Goedemiddag,Wat balen dat één van onze klanten zijn pakketje niet thuis is geleverd. Ik begrijp dat niet iedereen even mobiel is!Oplossing?Wij kunnen eventueel het pakket retour vragen bij onze bezorgpartner. Vervolgens sturen wij terug een nieuw pakketje wanneer het huidige is aangekomen bij ons. Laat maar of ik dit in orde mag maken.Vragen? Stel ze gerust.Voor nu nog een fijne week toegewenst.Met vriendelijke groet,Lander van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 8, 2023 at 1:15 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
S. P.
Naar: Cool blue
Zouden jullie dat willen doen? Super! Hartelijk dank!
Cool blue
Naar: S. P.
Goedemiddag,Uiteraard willen we hier met helpen!Hebben jullie een ordernummer voor ons? Deze kan ik niet terugvinden in de vorige mail.Vragen? Stel ze gerust.Voor nu nog een fijne week toegewenst.Met vriendelijke groet,Lander van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 8, 2023 at 1:58 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
S. P.
Naar: Cool blue
Hartelijk dank!Het ordernummer is Ordernummer: 74343716De factuur gaat als bijlage.
Cool blue
Naar: S. P.
Goedemiddag,Bedankt voor jullie snelle reactie!Ik heb dan ook het product retour gevraag bij onze bezorgpartner.Nieuwe OrderWanneer wij het product weer in ons magazijn hebben verwerkt, ontvang je een e-mail. Daarin wordt aangegeven dat de gewenste oplossing in de Retourmelding wordt uitgevoerd. Gaat het om een teruggave van het geld? Dan kan je na ontvangst van de e-mail binnen 5 werkdagen je geld terugverwachten op je rekening.Vragen? Stel ze gerust.Voor nu nog een fijne week toegewenst.Met vriendelijke groet,Lander van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 8, 2023 at 2:24 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
S. P.
Naar: Cool blue
Beste, mijn bestelling werd ondertussen nog niet geleverd. Kunnen jullie aub ook eens navragen? Hartelijk dank!
Cool blue
Naar: S. P.
Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue
S. P.
Naar: Cool blue
Beste, mijn bestelling werd ondertussen nog niet geleverd. Kunnen jullie aub ook eens navragen? Hartelijk dank!
Cool blue
Naar: S. P.
Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue
Cool blue
Naar: S. P.
Goedemorgen Sigrid, Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.Sorry om te vernemen dat de service niet naar wensen is verlopen. Dat is natuurlijk niet waarvoor we staan als Coolblue. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, heb ik namelijk het ordernummer nodig. Zou je deze kunnen doormailen, alsjeblieft? Dan ga ik kijken hoe ik dit best voor je kan oplossen. Alvast kijk ik uit naar je feedback! Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 14, 2023 at 12:48 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
S. P.
Naar: Cool blue
Ordenummer = 74343716Dank
Cool blue
Naar: S. P.
Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue
Cool blue
Naar: S. P.
Goedemorgen Sigrid, Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.Sorry om te vernemen dat de service niet naar wensen is verlopen. Dat is natuurlijk niet waarvoor we staan als Coolblue. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, heb ik namelijk het ordernummer nodig. Zou je deze kunnen doormailen, alsjeblieft? Dan ga ik kijken hoe ik dit best voor je kan oplossen. Alvast kijk ik uit naar je feedback! Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 14, 2023 at 12:48 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
S. P.
Naar: Cool blue
Ordenummer = 74343716Dank
Cool blue
Naar: S. P.
Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue
Cool blue
Naar: S. P.
Beste, Begrijpelijk dat de klant het graag thuis geleverd had gekregen.OpgehaaldWe hebben de melding van Bpost gehad dat de staander op 09/08/2023 werd opgehaald in het postpunt Klapkrant. Kan dit bevestigd worden?Ik wacht graag je antwoord af.Met vriendelijke groet,Melissa van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 16, 2023 at 8:15 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
S. P.
Naar: Cool blue
Dank voor jullie reactie. Neen dat kan ik helaas niet bevestigen. Ik wacht nog steeds op een levering.
Cool blue
Naar: S. P.
Beste, Begrijpelijk dat de klant het graag thuis geleverd had gekregen.OpgehaaldWe hebben de melding van Bpost gehad dat de staander op 09/08/2023 werd opgehaald in het postpunt Klapkrant. Kan dit bevestigd worden?Ik wacht graag je antwoord af.Met vriendelijke groet,Melissa van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 16, 2023 at 8:15 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
S. P.
Naar: Cool blue
Dank voor jullie reactie. Neen dat kan ik helaas niet bevestigen. Ik wacht nog steeds op een levering.
Cool blue
Naar: S. P.
Beste Sigrid,Hartelijk dank voor je feedback.Volgens onze informatie werd het pakje afgehaald. Zie hieronder:Je geeft aan niks te hebben ontvangen, dus moet er terug een navraag gedaan worden bij bpost. Op die manier kunnen we nagaan wie het pakje heeft afgehaald. We zullen je op de hoogte brengen zodra er terugkoppeling is. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 17, 2023 at 9:48 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
Cool blue
Naar: S. P.
Beste Sigrid,Hartelijk dank voor je feedback.Volgens onze informatie werd het pakje afgehaald. Zie hieronder:Je geeft aan niks te hebben ontvangen, dus moet er terug een navraag gedaan worden bij bpost. Op die manier kunnen we nagaan wie het pakje heeft afgehaald. We zullen je op de hoogte brengen zodra er terugkoppeling is. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 17, 2023 at 9:48 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
S. P.
Naar: Cool blue
Ik wil dit graag opgelost nu. Ofwel levering maandag en anders graag geld terug. Dank!
S. P.
Naar: Cool blue
Ik wil dit graag opgelost nu. Ofwel levering maandag en anders graag geld terug. Dank!
Cool blue
Naar: S. P.
DATA NOT AVAILABLE
Cool blue
Naar: S. P.
Beste Sigrid,Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb je bestelling er gelijk bijgenomen en zie inderdaad dat je pakje rechtstreeks in een afhaalpunt werd klaargelegd door Bpost in plaats van het bij je thuis aan te bieden. Sorry hiervoor! De exacte reden hiervoor kunnen we op dit moment nog niet achterhalen gezien het onderzoek nog lopende is bij Bpost. Wel kan ik je alvast aangeven dat we je relatief snel een oplossing kunnen aanbieden. Het is immers niet de bedoeling dat Bpost het afleveradres op eigen houtje verandert. In een volgende e-mail ontvang je een zogenaamde Pakketkwijt-verklaring. Kan je ons deze ingevuld en ondertekend terugbezorgen aub? Zodra we deze van je ontvangen kunnen we je gelijk van een oplossing voorzien. Dank je voor je medewerking!Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet,Greg van CoolblueMedewerker backofficeBel: (+32) (0)3 808 27 00Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be--- original message ---On August 18, 2023 at 5:09 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
S. P.
Naar: Cool blue
Hartelijk dank ik waardeer de inspanning. Ik heb deze bestelling evenwel geplaatst in een periode waarin ik vrij was. Ik begin terug te werken nu en dan heb ik weinig tot geen ruimte voor lever-afspraken. Kunnen jullie de aankoopsom terugstorten aub? Ik kijk wel eens opnieuw als ik weer vakantie heb. Vriendelijke groeten
S. P.
Naar: Cool blue
Hartelijk dank ik waardeer de inspanning. Ik heb deze bestelling evenwel geplaatst in een periode waarin ik vrij was. Ik begin terug te werken nu en dan heb ik weinig tot geen ruimte voor lever-afspraken. Kunnen jullie de aankoopsom terugstorten aub? Ik kijk wel eens opnieuw als ik weer vakantie heb. Vriendelijke groeten
Cool blue
Naar: S. P.
Beste Sigrid,Dank je voor je reactie. Dat kan zeker! Ik stuur je zodadelijk een nieuwe Pakketkwijt-verklaring toe voor een geldteruggave in een volgende e-mail. Zodra we deze ingevuld en ondertekend van je ontvangen kunnen we de terugbetaling gelijk voor je in orde maken. Het aankoopbedrag wordt dan teruggestort op de kaart/rekening waarmee de bestelling initieel geplaatst werd. Ik wens je nog een fijne zondag toe!Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet,Greg van CoolblueMedewerker backofficeBel: (+32) (0)3 808 27 00Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be--- original message ---On August 19, 2023 at 5:23 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
Cool blue
Naar: S. P.
Beste Sigrid,Dank je voor je reactie. Dat kan zeker! Ik stuur je zodadelijk een nieuwe Pakketkwijt-verklaring toe voor een geldteruggave in een volgende e-mail. Zodra we deze ingevuld en ondertekend van je ontvangen kunnen we de terugbetaling gelijk voor je in orde maken. Het aankoopbedrag wordt dan teruggestort op de kaart/rekening waarmee de bestelling initieel geplaatst werd. Ik wens je nog een fijne zondag toe!Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet,Greg van CoolblueMedewerker backofficeBel: (+32) (0)3 808 27 00Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be--- original message ---On August 19, 2023 at 5:23 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten