Het volgende heel eigenaardige doet zich voor:Ik woon op dit adres, en telkens DPD een levering aankondigd, neem ik vrijaf en blijf wachten.Telkenmale krijg ik een mail : we waren niet in de mogelijkheid om te leveren op dit adres. Dan kan ik kiezen opnieuw, ander adres, parcelshop.ALS ik geluk heb. Ik ben al pakketjes verloren (vooral AMazon) en dààr werd geregistreerd dat er wél geleverd werd. Er zit geen slip in de brievenbus. ER is NOOIT gestopt (ik zit achter het raam aan mijn bureau).Ik kan DPD niet bereiken : laaste keer 30 € aan 070 nummer verloren. (ik bel gratis naar Belgische nummers, waarom een premium nummer, is mij niet duidelijk). Ofwel is de chauffeur frauduleus, ofwel is dit algemene praktijk.Het stinkt, dàt is zeker. Omdat het nu stelselmatig gebeurt. Ik begrijp dat men kosten moet besparen. Misschien als DPD klanten begint te verliezen, dat ze dàn iets anders doen. De twee leveranciers die dit veroorzaken versturen zo'n duizenden pakketjes per dag via DPD. Ze denken er inderdaad over om te switchen.