Terug

leveren niet de verwachte service en onderhoud

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: VAILLANT

14/05/2024

Beste , ik bestelde bij jullie een onderhoudscontract Info over het toestel:ecoTEC plus VCW BE 346/3-5-H R3ser 21122600100025120001010691N8Onderhoudsformule: Comfort | 2-jaarlijksDan maakte ik een afspraak voor een onderhoud , de eerste afspraak was op 26 april , die dag was ik thuis en kreeg ik van jullie een oproep dat de technieker niet kon langskomen want er was een vergissing in het boekingssysteem , ok dat begrijp ik dus een nieuwe afspraak op 13 mei , ik was terug thuis aan het wachten en krijg terug na de middag een oproep die ik miste met het bericht dat het niet kan doorgaan aangezien de technieker ziek is . Dus ik bel terug en krijg dan een andere uitleg dat jullie systeem nog niet in orde is en het pas kan vanaf juli.Dus ik word al twee keer op het laatste verwittigd , als het jullie systeem is kan dit vroeger en moet ik geen verlof nemen. Aangezien jullie service niet voldoet aan mijn wensen en ik dus ook vrees dat ik geen hulp ga krijgen als er een probleem is zou ik graag dit contract annuleren en mijn geld volledig terugkrijgen aangezien ik nog geen enkele service gekregen heb.Met vriendelijke groeten,Dirk Heynderickx

Berichten (2)

VAILLANT

Naar: D. H.

13/09/2024

O.Ref/CM-V11317061Beste heer, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.Wij betreuren de slechte ervaring die u heeft gehad met onze service afdeling ten zeerste en zijn u dankbaar dat u ons hiervan op de hoogte heeft gebracht.Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons cliënteel toe.De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar.Wij hebben besloten om het gedeelte onderhoud (niet gedeelte comfort) te crediteren.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer, met de meeste hoogachting.Lieve--------------------

VAILLANT

Naar: D. H.

13/09/2024

O.Ref/CM-V11317061Beste heer, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.Wij betreuren de slechte ervaring die u heeft gehad met onze service afdeling ten zeerste en zijn u dankbaar dat u ons hiervan op de hoogte heeft gebracht.Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons cliënteel toe.De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar.Wij hebben besloten om het gedeelte onderhoud (niet gedeelte comfort) te crediteren. Het contract werd dan ook op uw vraag geannuleerd.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer, met de meeste hoogachting.Lieve--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform