Terug

Leveren na eindeloos aandringen slechts gedeeltelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. C.

Naar: bol.com

29/02/2024

Beste, ik bestelde 2 campingvuren met elk 6 flessen gas, dus 12 flessen, en betaalde alles op 15.02.24,Ik kreeg op 16.02.2024 slechts 1 campingvuur aan met 6 flessen. Ik vroeg jullie na enkele dagen waar mijn 2° vuur + 6 gasflessen bleef, jullie verwezen me door naar Hanna Trading, een firma in Nederland. Deze firma bleef wekenlang beweren dat ik maar 1 toestel had betaald, ondanks ik jullie er wel degelijk 2 betaalde. Vond het wel erg dat ik alles zelf moest doen, jullie hebben tenslotte mijn geld gekregen ( totale bestelling van ongeveer 280 euro ) Firma Hanna Trading werd zelfs verschrikkelijk onbeschoft- op 27.02.24 kreeg ik na eindeloos mailverkeer eindelijk het 2° vuurtje, maar ZONDER gasflessen.Nochtans staat dit zwart op wit bij de folder: vuurtje MET 6 FLESSEN. Na melding werd ik WEER doorverwezen naar Hanna Trading, maar die willen de flessen niet sturen, dat kost hen te veel !!!!! Bol Com zou namelijk gezegd hebben dat het ZONDER gasflessen was. Firma Hanna Trading blijft me beledigen telkens ik iets schrijf, dus dit wordt zinloos, ik krijg mijn 6 flessen NIET. Nochtans heb ik ze nodig, zonder de flessen is het vuurtje waardeloos.

Berichten (1)

W. C.

Naar: bol.com

29/02/2024

From: Hanna Trading BE | Partner van bol Sent: Wednesday, February 28, 2024 2:42 PM To: [ span] Subject: Re: Re: Betreft bol bestelling 4076231747 [CASE:204126171] - GEEN GASFLESSEN bij zending Beste walter bedankt voor je bericht. maar van bol.com kreeg ik een andere verhaal. ik heb tenslotte al 7 euro moet betalen voor de koffer die na is gestuurd ( dat is onze fout geweest en wij hebben het goed gemaakt. maar het is niet de bedoeling dat ik nu weer 7 euro moet gaan betalen. als ik had geweten dat u ook de gasflessen niet ontvangen had dan had ik ze als 1 pakket verstuurd Met vriendelijke groet, Hanna Trading BE Partner van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform