Terug

Leverdatum wordt niet meegedeeld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. O.

Naar: Poltronesofa Belgium

17/04/2024

Beste, ik bestelde een salon op 6 januari. Deze zou geleverd worden omstreeks 1 maart. Op 1 maart krijg ik uitnodiging tot betaling van het rest saldo want de zetel zou een tweetal weken later aankomen. Ik weiger dit te betalen omdat ik geen schriftelijke leverdatum krijg. Het vertrouwen is zelfs zo ver zoek dat ik enkel nog wens te betalen na levering. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in deze handelaar.

Berichten (3)

A. O.

Naar: Poltronesofa Belgium

18/04/2024

Beste, bedankt voor de bevestiging van levering op zaterdag 20 april 2024. Het saldo werd intussen voldaan via instant overschrijving zoals afgesproken. Ik reken erop dat de levering ook zoals afgesproken word uitgevoerd.

A. O.

Naar: Poltronesofa Belgium

18/04/2024

Goedemiddag,Het saldo staat sinds deze morgen op uw rekening, maar de transportfirma kreeg nog geen opdracht voor levering.Ik reken er op dat de levering op zaterdag plaatsvindt zoals jullie bevestigd hebben.Graag ontvang ik jullie reactie.

A. O.

Naar: Poltronesofa Belgium

21/04/2024

Goedemiddag,Zaterdag werd eindelijk mijn salon geleverd. Een dikke pluim voor de transportfirma die alles in het werk stelde om een gelukkige klant te bedienen. Zij krijgen 5 sterren van mij.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform