Terug

Leverancier wil mijn uittreksels inzien voor een niet ontvangen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: Takeaway

16/07/2023

Ik bestelde op 31/5/23 samen met mijn vriend 2 croques voor €38,34. We kregen slecht de bijhorende slaatjes geleverd. Na mijn klacht werd €15 euro teruggestort op 6/6/23. Toen ik aangaf hier niet tevreden mee te zijn (23,34 voor 2 mini potjes sla is er echt over, de €15 werd inderdaad gestort op 6/6, de overige €17 helemaal niet) werd me gemaild dat het in 2 keer terugbetaald werd en dat ik contact moest opnemen met de bank. Niet ok maar ik ga er in mee en vraag het bewijs van terugbetaling om verhaal te halen bij mijn bank. Dat krijg ik niet, integendeel, ik krijg de vraag om mijn uittreksels door te sturen waar ik uiteraard niet mee akkoord ga. Ondertussen zijn we anderhalve maand verder en krijg ik als antwoord steeds weer hetzelfde. Zij willen mijn uittreksels anders kunnen ze me niet verder helpen. Ik moet af en toe zelf klanten automatisch terugbetalen. Als zij zeggen niks ontvangen te hebben stuur ik hen het bewijs hiervan door dus verwacht ik van Takeaway hetzelfde. Uit frustratie ben ik in mijn mails niet vriendelijk kunnen blijven. Ik blijf er echter bij dat het aan Takeaway is om mij te bewijzen dat ze terugbetaalden en niet andersom.

Berichten (2)

Takeaway

Naar: M. H.

17/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Salomée Rouschop, 17 jul 2023 11:22 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.De klant werd via een afzonderlijke mail gecontacteerd.Met vriendelijke groeten,SaloméeTakeaway.com__brand_Takeaway.com BEauto_response_sent country::be customer order::not_found order::reference_email order::requester_mismatch order_statusrequestType:customer--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[42ELLP-1KWKW]

M. H.

Naar: Takeaway

17/07/2023

Bedankt voor de bewijzen dat jullie dit registreerden in jullie systeem maar dit is geen bewijs van terugbetaling. Aangezien ik merk dat dit spelletje blijft duren stuur ik u in bijlage het bewijs dat jullie €15 betaalden, iets dat ik niet heb ontvangen kan ik niet bewijzen en dat lijkt mij logisch! Ik ben nog steeds niet van plan u mijn uittreksels te bezorgen van 29/5 tot 19/6.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform