Ik bestelde op 31/5/23 samen met mijn vriend 2 croques voor €38,34. We kregen slecht de bijhorende slaatjes geleverd. Na mijn klacht werd €15 euro teruggestort op 6/6/23. Toen ik aangaf hier niet tevreden mee te zijn (23,34 voor 2 mini potjes sla is er echt over, de €15 werd inderdaad gestort op 6/6, de overige €17 helemaal niet) werd me gemaild dat het in 2 keer terugbetaald werd en dat ik contact moest opnemen met de bank. Niet ok maar ik ga er in mee en vraag het bewijs van terugbetaling om verhaal te halen bij mijn bank. Dat krijg ik niet, integendeel, ik krijg de vraag om mijn uittreksels door te sturen waar ik uiteraard niet mee akkoord ga. Ondertussen zijn we anderhalve maand verder en krijg ik als antwoord steeds weer hetzelfde. Zij willen mijn uittreksels anders kunnen ze me niet verder helpen. Ik moet af en toe zelf klanten automatisch terugbetalen. Als zij zeggen niks ontvangen te hebben stuur ik hen het bewijs hiervan door dus verwacht ik van Takeaway hetzelfde. Uit frustratie ben ik in mijn mails niet vriendelijk kunnen blijven. Ik blijf er echter bij dat het aan Takeaway is om mij te bewijzen dat ze terugbetaalden en niet andersom.