Terug

Leverancier negeert vraag inzake overschakelen op maandelijkse facturatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: TotalEnergies

01/08/2023

Beste,Sinds ik klant werd bij Total Energies in november 2022 tracht ik voor zowel elektriciteit als gas over te schakelen op een maandelijkse afrekening van mijn werkelijk verbruik in plaats van maandelijkse voorschotten. Reeds sinds het voorjaar van 2022 beschik ik over twee digitale meters. Tot nu toe is dit alleen gelukt voor gas. Mijn vragen met betrekking tot het overschakelen op maandelijkse afrekening voor elektriciteit worden nu gewoon genegeerd. Sinds vandaag 1 augustus 2023 zijn we bij TotalEnergies overgeschakeld naar het contract ICHOOSR-2023-05 via een groepsaankoop. En opnieuw ontvang ik voorschotfacturen. Ik krijg dit gewoon niet opgelost. Hopelijk kan ik via deze weg een oplossing bekomen en zijn andere potentiele klanten met interesse in maandelijkse afrekening gewaarschuwd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform