Terug

Levenslange Service Garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

24/11/2023

Zondag 29/10/'23, na een dag weg 's avonds thuiskomen met een gelijkvloers volledig onder water. Gelukkig maar voor 1 dag weg geweest, we willen niet weten wat de schade was met langer weg te zijn geweest... Wat gebeurd? Onze aansluitslang van onze mengkraan van de lavabo in de keuken die 5 jaar geleden geplaatst is op 2 plaatsen gebroken. Meteen die zondagavond alle foto's doorgestuurd, contact opgenomen met Keukens de Abdij. Maandagochtend meteen gebeld, ze gingen ons terug contacteren, niet gebeurd. Een week later terug gebeld, want intussen zaten we al 1 week zonder water in onze keuken, alles moet nu gebeuren uit onze enige lavabo uit de badkamer... Dus gebeld, ja het was een collega die het moest opvolgen, maar die was er niet meer, die was al naar huis, maandagochtend ging hij die wel aanspreken dat hij met ons contact moest opnemen. De maandag ging voorbij, uiteindelijk eind van die week (intussen al 2 weken geen water) terug gebeld ja mevrouw we zijn ermee bezig, maar hebben nog niets van het bedrijf gekregen. Ga ze meteen bellen en neem daarna direct met u contact op... En de aansluitslang nemen wij wel op onze rekening, maar de rest van de keukenschade is niet voor ons. We gaan ook maar 1 keer een technieker sturen, we gaan ze niet 2 keer laten komen 1 keer voor de schade te bekijken en dan nog eens voor de slang... In totaal zijn we nu meer dan 4 weken verder, deze zondag 26/11/2023 zijn we 5 weken verder, geen water, geen functionele keuken. Ikzelf heb een chronische ziekte, ben moeilijk te been. Nu moet ik telkens naar de badkamer gaan voor handen te wassen of water te nemen. Voor een afwas te doen gebeurd het hygiënisch, 2 emmers warm water met zeepsop halen en daar wat in proberen het proper te maken, qua hygiëne kan dit echt tellen. Donderdag 23/11 was het genoeg, we dachten als we naar een toonzaal zouden gaan, we meteen zouden geholpen worden, dat ze ons daar konden helpen (aan de telefoon wordt je toch maar afgewimpeld). We zijn naar Keukens de Abdij te Lier geweest, daar spraken we dan de medewerker aan die er zat in de hoop dat hij ons verder zou helpen. Hij belde zijn collega op Ja de slang is binnen, maar we wachten nog op een offerte, van zodra de offerte binnen is nemen we contact met u op.In de namiddag komen we thuis met een mail in de inbox de slang is niet meer binnen, maar u kan wel een nieuwe kraan bij ons bestellen, maar die moet u zelf bekostigen. Een paar uur ervoor was de slang al binnen, maar de offerte nog niet, daarna niet meer binnen??? Misschien op de tenen getrapt omdat we naar de toonzaal zijn gekomen omdat we het beu zijn aan de telefoon telkens aan de kant geschoven te worden? Niet veel verschil met in de toonzaal, maar toch. Als je 's morgens ook beneden komt hangt er een rottende geur, eerst was het alleen de kast van de lavabo die rot stonk, maar nu is het ook al de kast ernaast (voedingsmiddelen en medicijnen die erin staan...) de stank hangt in heel de gelijkvloers.Er is een aannemer bezig voor mij een zorgwoning te bouwen. Daar hebben we nu aan gevraagd dat zij ons willen verder helpen, het is genoeg geweest met te wachten op keukens de abdij! Alleen zullen de kosten nu helemaal voor ons zijn. Gewoon een schande! Als je dan tussen de papieren gaat kijken van de keuken met een mooi certificaatje met daarop: Keukens de Abdij biedt u levenslange service garantie. Te mooi om waar te zijn? Ze maar zeker! Aan de klachtenlijst wanneer je Keukens de Abdij intikt, zijn we duidelijk niet de enige en wanneer je de naam ook ergens benoemd is het helemaal duidelijk. Niet echt reclame zou ik zeggen?

Berichten (1)

KEUKENS DE ABDIJ

Naar: A. D.

24/11/2023

Beste,Wij hebben onderstaande klacht goed ontvangen.Als u de foto's goed bekijkt, dan ziet zelfs een leek dat de flexibels beschadigd zijn door derden.Dit zijn inox flexibels die je zelfs met een kniptang moeilijk zo kan beschadigen als op de foto's.Wij vragen dan ook met aandrang om deze, duidelijk onterechte klacht, te verwijderen.Indien de klant dit wenst kunnen wij (kosteloos) iemand langs sturen om de schade (aan de keuken) op te meten.Hierop zullen wij voor de klant een (vrijblijvende) offerte opmaken.De afhandeling hiervan zal via zijn/haar verzekering dienen te lopen. hoewel ik vrees dat de verzekering mogelijks niet zal tussenkomen, aangezien dit duidelijk schade door derden is.Hopende u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis, noch verzaking.Met vriendelijke groeten,Ken Beckers Internal Service ManagerKen.Beckers@keukensdeabdij.be--WebsiteInstagramFacebookPinterest


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform