Beste,
Op 14 januari belde ik met een vriendelijke dame via 015/666666 om meer informatie over een eventuele goedkoper abonnement.
Ze stelde ONE voor, we hadden WIGO.
Hierop vroeg ik als er een promo opliep, maar op dat moment was er geen promo. De vrouw vertelde me dat dit geen probleem was als ik nu zou overstappen zonder promo, ik moest de week nadien eens terugbellen om te horen als er een promo lopende was en deze zal dan toegepast worden. Ik ging mee in het verhaal en tekende in op het ONE abo...
Zoals eerder werd gezegd belde ik nadien eens in , daar ik al had gezien dat er een promo lopende was op de ONE. Echter deze keer een heel ander verhaal... We kunnen deze promo niet toekennen (van 180€ op 6 maanden). Er werd me wel een voorstel gedaan van 10€ per maand gedurende 6 maanden, maar dit is niet zoals beloofd was.
Daar ik weet dat er geregeld promos , meer wel dan niet, zijn bij het aansluiten van een nieuw product en ik gerust wou wachten tot een nieuwe promo ( amper 1 week later ) werd ik totaal foutief ingelicht door de klantendienst!
Ik hoop alsnog op een rechtzetting van telenet op de juiste promo, na meer dan 20jaar trouwe klant en correcte betaler.