Terug

leugenaars bij Eneco

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Eneco

23/01/2023

Ik heb meerdere malen een klacht ingediend tegen jullie leugenaar-medewerker Dan Eli.Jullie hebben tot nu toe niets gedaan om hij/zij te bestraffen.Hij gaaf meerdere malen opzetlicht slechte informatie door...

Berichten (4)

P. C.

Naar: Eneco

09/02/2023

Gelieve te reageren

Eneco

Naar: P. C.

28/02/2023

Kopie van ons antwoord naar de klant toe.-----------------------Klacht - leugenaars bij Eneco - (CPTBE01703556-42)Eneco5453402752Beste Peter Zoltan,Ik heb jouw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Graag bezorg ik je wat meer informatie.Mijn excuses voor dit laattijdige antwoord, wij hebben momenteel een achterstand in het beantwoorden van onze klantvragen, wij hopen dit snel te kunnen wegwerken.Op 30/08/2022 sturen wij jou bijgevoegde hernieuwingsbrief op dit e-mailadres door. Wij ontvangen ook een bevestiging dat onze mail goed afgeleverd werd (zie hieronder).De nieuwe tarieven gingen vanaf01/11/2022in voege. Om van de winterpremie voor de maanden november en december te kunnen genieten kijkt de Federale overheid naar de foto van ons bestand op30/09/2022. Op dit moment heb jij nog vaste tarieven waardoor je op de premie helaas geen recht hebt. Maar je wel nog voordelige tarieven had.Bevestiging van aflevering: notificationType Delivery, mail timestamp 2022-08-30T17:14:28.467Z, source energiecontract@eneco.be, sourceArn arn:aws:ses:eu-west-1:879851601000:identity/energiecontract@eneco.be, sourceIp 54.155.230.40, callerIdentity emailManagerProd, sendingAccountId 879851601000, messageId 01020182efbf4ef3-041939ea-32dd-4cac-953c-2bcd52dd34a9-000000, destination [csurcsiapeterzoltan@gmail.com ] , delivery timestamp 2022-08-30T17:14:29.201Z, processingTimeMillis 734, recipients [csurcsiapeterzoltan@gmail.com ], smtpResponse 250 2.0.0 OK 1661879669 v3-20020a5d59c3000000b00226d842ca5dsi3634206wry.127 - gsmtp, remoteMtaIp 74.125.193.26, reportingMTA a3-2.smtp-out.eu-west-1.amazonses.com Alvast onze excuses als mijn collega dit niet goed uitgelegd heeft.Heb je nog vragen, aarzel niet om deze te stellen. Fijne dag verder!Met vriendelijke groeten,ElsEneco Customer Care - Klachtbemiddeling

P. C.

Naar: Eneco

17/03/2023

Dus mogen jullie medewerkers opzettelijk liegen?

Eneco

Naar: P. C.

20/03/2023

Reactie terug:Beste Peter Zoltan,Ik heb jouw reactie goed ontvangen. Graag verwijs ik naar mijn voorgaande e-mail van 28/02/2023.Wij hebben de regels van de Federale overheid gevolgd.Voor de winterpremie 'fase 1' kijken naar hettype tariefdat de klant had op30 september 2022.Dit was een vast tarief (zie pagina 4 van jouw slotafrekening). Want de nieuwe tarieven zouden vanaf 01/11/2022 in voege gegaan zijn maar toen ben je van leverancier veranderd.Heb je nog vragen, aarzel niet om deze te stellen. Fijne dag verder!Met vriendelijke groeten,ElsEneco Customer Care - Klachtbemiddeling


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform