Kopie van ons antwoord naar de klant toe.-----------------------Klacht - leugenaars bij Eneco - (CPTBE01703556-42)Eneco5453402752Beste Peter Zoltan,Ik heb jouw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Graag bezorg ik je wat meer informatie.Mijn excuses voor dit laattijdige antwoord, wij hebben momenteel een achterstand in het beantwoorden van onze klantvragen, wij hopen dit snel te kunnen wegwerken.Op 30/08/2022 sturen wij jou bijgevoegde hernieuwingsbrief op dit e-mailadres door. Wij ontvangen ook een bevestiging dat onze mail goed afgeleverd werd (zie hieronder).De nieuwe tarieven gingen vanaf01/11/2022in voege. Om van de winterpremie voor de maanden november en december te kunnen genieten kijkt de Federale overheid naar de foto van ons bestand op30/09/2022. Op dit moment heb jij nog vaste tarieven waardoor je op de premie helaas geen recht hebt. Maar je wel nog voordelige tarieven had.Bevestiging van aflevering: notificationType Delivery, mail timestamp 2022-08-30T17:14:28.467Z, source energiecontract@eneco.be, sourceArn arn:aws:ses:eu-west-1:879851601000:identity/energiecontract@eneco.be, sourceIp 54.155.230.40, callerIdentity emailManagerProd, sendingAccountId 879851601000, messageId 01020182efbf4ef3-041939ea-32dd-4cac-953c-2bcd52dd34a9-000000, destination [csurcsiapeterzoltan@gmail.com ] , delivery timestamp 2022-08-30T17:14:29.201Z, processingTimeMillis 734, recipients [csurcsiapeterzoltan@gmail.com ], smtpResponse 250 2.0.0 OK 1661879669 v3-20020a5d59c3000000b00226d842ca5dsi3634206wry.127 - gsmtp, remoteMtaIp 74.125.193.26, reportingMTA a3-2.smtp-out.eu-west-1.amazonses.com Alvast onze excuses als mijn collega dit niet goed uitgelegd heeft.Heb je nog vragen, aarzel niet om deze te stellen. Fijne dag verder!Met vriendelijke groeten,ElsEneco Customer Care - Klachtbemiddeling