Geachte,
Op 6/7/2024 bestelde en betaalde ik in de winkel een tafel met een diamond delivery: levering op de eerste verdieping met buitenlift en montage (waarvoor extra kosten van 200 euro).
De factuur vermeld levering vanaf 17/7/2024.
Op 22/7 heb ik geïnformeerd of er al een leverdatum bekend is, gezien nog steeds niets vernomen.
Op 25/7 kreeg ik een mailtje dat de dag nadien op 26/7 de tafel zou geleverd worden, een richtuur kan niet gegeven worden blijkt na bevragen - erg kortdag om nog een hele dag vrijaf te krijgen op het werk en nog wat vrienden opgetrommeld te krijgen om woonkamer leveringsklaar te maken (meubels verhuizen ed) gezien ik alleenstaand ben.
Op 26/7 rond 16u30 vond de levering plaats, maar bleken de tafelpoten te ontbreken.
De man van de levering gaf aan dat deze de dag nadien geleverd zouden worden na 10 uur.
Zaterdag 27/7 opnieuw een dag verlof moeten nemen en hele dag zitten wachten, maar niemand kwam opdagen, niemand bereikbaar via chat functie of telefonisch.
Afspraak en feestje met vrienden moeten annuleren gezien geen tafel om aan te zitten en een tafelblad met verpakking in het midden van de woonkamer ligt. Zo kan je geen mensen ontvangen.
Maandag 29/7 zelf nieuwe poging om contact op te nemen via de chat functie om te informeren wanneer de tafelpoten geleverd zouden worden. Er zou mij in de loop van de dag iemand contacteren om een nieuwe leverdatum af te spreken. Niemand gehoord nog via telefoon, nog via mail. Dan zelf via chat al data voorgesteld waarop ik verlof zou kunnen nemen doorgegeven.
Dinsdag 30/7 opnieuw contact opgenomen via chat functie er zou een nieuw levermoment ingepland zijn donderdag 1/8.
Donderdag 1/8 opnieuw verlof genomen, levering van de tafelpoten en montage rond 16uur.
Ik heb dus voor de levering van de tafel 3 verlofdagen moeten opofferen en heel mijn agenda met afspraken moeten omgooien. Daarenboven verliep de communicatie omtrent de levering alles behalve vlot en moest het iniatief komen om informatie te bekomen telkens van mijn kant komen.
Terwijl ik 200 euro extra betaalde voor deze levering die op één dag zou plaatsvinden.
Als klant vind ik deze service allesbehalve en informeer dan ook of hier geen compensatie voor mogelijk is, opnieuw via de chat functie. Echter deze vraag wordt zeer snel afgewimpeld, "zij doen niet aan compensatie".
Indien het om een gratis levering zou gaan tot daar aan toe, maar als ik 200 euro extra betaal mag ik daar toch een andere service van verwachten.
Een tegemoetkoming voor deze problematische service in de vorm van een aankoopbon bijvoorbeeld lijkt me toch wel op zijn plaats.
Met vriendelijke groeten