Beste Niels,Hartelijk dank voor je melding. Ik heb deze zaak grondig nagekeken en wil je alvast onze excuses aanbieden voor het ongemak dat je tot hiertoe hebt ervaren. Echter, de werkbon van de hersteldienst vermeldt duidelijk "fuite, pas l évacuation. à voir avec le plombier. ("Lek, niet aan de afvoer. Dit moet bekeken worden met een loodgieter") Gezien het lek zich niet aan de afvoer van het toestel bevindt heeft het lek volgens onze gegevens niet met de aansluitiging die door onze bezorgers werd uitgevoerd te maken. Hierdoor kunnen we je het bezoek van de loodgieter met wie je een afspraak hebt helaas niet terugstorten. Hoedanook begrijpen we dat dit een erg vervelende situatie voor je is, en willen we je graag als geste een voucher ter waarde van Eur75 aanbieden. Mogen we deze aan je account toevoegen? We vernemen het graag!Met vriendelijke groet,Greg van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On April 17, 2024 at 8:24 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be